Skidt med skidt på!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. februar 2014

Sjwf

Nu vil jeg lige høre jeres mening men ringer til lægen i morgen uanset hvad.

Har prøvet nu to gange inden for en uge at få det sindssygt dårligt ret pludseligt. Det starter lige så stille med at jeg får det varmt, så begynder jeg at blive svimmel, får det som om jeg er lige ved at kaste op. Det begynder at sortner for øjnene og får en ringen for ørene. Og hvis jeg ikke får sat mig ned bliver det til sidst så slemt at jeg frygter at besvime, det er dog heldigvis ikke sket endnu.
Da jeg var ved lægen i 10 uge. Var min blodprocent 7,5 så det jo fint og blodtrykkets var en smule højt, men ikke noget hun mente var alarmerende....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2014

Lykke:)

Sjwf skriver:

Har prøvet nu to gange inden for en uge at få det sindssygt dårligt ret pludseligt. Det starter lige så stille med at jeg får det varmt, så begynder jeg at blive svimmel, får det som om jeg er lige ved at kaste op. Det begynder at sortner for øjnene og får en ringen for ørene. Og hvis jeg ikke får sat mig ned bliver det til sidst så slemt at jeg frygter at besvime, det er dog heldigvis ikke sket endnu.
Da jeg var ved lægen i 10 uge. Var min blodprocent 7,5 så det jo fint og blodtrykkets var en smule højt, men ikke noget hun mente var alarmerende....

Får du nok jern, og husker du at drikke en masse vand?

Anmeld

10. februar 2014

EAF

Sjwf skriver:

Det skete tit under min graviditet, især om morgenen. 

Anmeld

10. februar 2014

A. N. Onymsen

Sjwf skriver:

Synes bestemt du skal gå til lægen. Det lyder ikke godt . Har godt nok ikke nogen forslag, men det lyder meget ubehageligt og bekymrende .. Knus, og pøj pøj!

Anmeld

10. februar 2014

Sjwf

Lykke:) skriver:

Får du nok jern, og husker du at drikke en masse vand?

Synes jeg har fået nok at drikke i dag, sidste gang det skete kan det nemlig godt være fordi jeg ikke havde fået nok at drikke, men sørger for at have en flaske vand på/ved mig hele tiden og får den fyldt en 3 gange i løbet af en dag. Men tænker også om min blodprocent måske er faldet, så nu må jeg nok heller tage jern hver dag, lægen sagde at det var nok hvis jeg tog det hver anden dag.

Anmeld

10. februar 2014

Lykke:)

Sjwf skriver:

Synes jeg har fået nok at drikke i dag, sidste gang det skete kan det nemlig godt være fordi jeg ikke havde fået nok at drikke, men sørger for at have en flaske vand på/ved mig hele tiden og får den fyldt en 3 gange i løbet af en dag. Men tænker også om min blodprocent måske er faldet, så nu må jeg nok heller tage jern hver dag, lægen sagde at det var nok hvis jeg tog det hver anden dag.

Ja, det kan godt være, at mere jern er nødvendigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.