Lort med Lort på!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
5 svar
1 synes godt om
10. februar 2014

Anonym trådstarter

Er der mon (desværre) nogen herinde, der har oplevet at få fjernet sit barn, og enten selv, eller jeres partner er blevet sigtet for vold mod barnet?

Jeg står i den situation, kæresten (børnenes far) er sigtet, sønnike er tvangsfjernet, og jeg føler mig palle alene i verden, så håbede (lyder lidt absurd, for det gør jeg jo egentlig ikke) at der var nogen der havde prøvet det samme, og kan fortælle lidt, om hvordan det hele endte, hvor lang tid der gik inden retssagen, osv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2014

janne1986

Puha da... Det lyder ikke rart... Ville ik gå uden en 

Er du sammen med faderen? Og er det vold han er sigtet for?

Anmeld

10. februar 2014

Muhmi

Har han udøvet vold på jeres barn?

Anmeld

10. februar 2014

monzemussen

Anonym skriver:

Er der mon (desværre) nogen herinde, der har oplevet at få fjernet sit barn, og enten selv, eller jeres partner er blevet sigtet for vold mod barnet?

Jeg står i den situation, kæresten (børnenes far) er sigtet, sønnike er tvangsfjernet, og jeg føler mig palle alene i verden, så håbede (lyder lidt absurd, for det gør jeg jo egentlig ikke) at der var nogen der havde prøvet det samme, og kan fortælle lidt, om hvordan det hele endte, hvor lang tid der gik inden retssagen, osv...

Skriv pb til mig. Jeg kan måske hjælpe med noget af dine spørgsmål

Anmeld

10. februar 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Det lyder ikke rart

Jeg har gudskelov ingen erfaringer, men håber du får den hjælp til at bearbejde det her, som du behøver! 

Anmeld

10. februar 2014

Giraffen

Anonym skriver:

jeg kender desværre (heldigvis) intet til det, men skal du lige have.
mit råd er dog at ændre overskriften, til noget, der kan signalere at du gerne vil i kontakt med nogen der har erfaring med det, så er der større chance for at de kan finde dit indlæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.