Vis billeder fra uge 28

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.291 visninger
10 svar
6 synes godt om
10. februar 2014

Sisse Vinther

Ja, på onsdag er jeg 28 uger, og er blevet indkaldt til en skanning. Vi glæder os til at se lillefisen igen, det er 8 uger siden sidst (ved MD) og det er forhåbentlig den sidste skanning.
Søger man på Google kommer der kun 3D-billeder.

Så jeg vil høre om nogen herinde har et billede eller to fra uge 28 de vil vise? Og hvor lang var jeres baby, og fik I vægt at vide?

På forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2014

A. N. Onymsen

Det er fantastisk. Her er min søn, 27+1  

god fornøjelse  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. februar 2014

AnthonsMor

Sisse Vinther skriver:

Ja, på onsdag er jeg 28 uger, og er blevet indkaldt til en skanning. Vi glæder os til at se lillefisen igen, det er 8 uger siden sidst (ved MD) og det er forhåbentlig den sidste skanning.

Så jeg vil høre om nogen herinde har et billede eller to fra uge 28 de vil vise? Og hvor lang var jeres baby, og fik I vægt at vide?

På forhånd tak.

Må man spørge om, hvorfor du skal til en ekstra scanning?

Anmeld

10. februar 2014

Sisse Vinther

AnthonsMor skriver:

Må man spørge om, hvorfor du skal til en ekstra scanning?

Fordi jeg er så ung som jeg er, har kommunen ekstra fokus på graviditeten. (Mener det er alle under 20 der bliver gravid i Esbjerg kommune der får den tilbudt hvis lægerne har nogle bekymringer)
Men lægerne havde egentlig ikke nogen bekymringer, ud over at den er så stor som den er (ligger over kurven og følger kurven som var den 4 uger ældre) så de tilbød os den alligevel, og så er det for os bare en hyggeskanning.

Anmeld

10. februar 2014

Sisse Vinther

A. N. Onymsen skriver:

Det er fantastisk. Her er min søn, 27+1  

god fornøjelse  

Ih, hvor er det fantastisk at se på!

Anmeld

11. februar 2014

AnthonsMor

Sisse Vinther skriver:

Fordi jeg er så ung som jeg er, har kommunen ekstra fokus på graviditeten. (Mener det er alle under 20 der bliver gravid i Esbjerg kommune der får den tilbudt hvis lægerne har nogle bekymringer)
Men lægerne havde egentlig ikke nogen bekymringer, ud over at den er så stor som den er (ligger over kurven og følger kurven som var den 4 uger ældre) så de tilbød os den alligevel, og så er det for os bare en hyggeskanning.

Nå okay

Anmeld

11. februar 2014

M&N

På forhånd tak.

Her er vores prinsesse i uge 26

Hun vejede 883 g

Anmeld

11. februar 2014

M&N

Sisse Vinther skriver:

På forhånd tak.

Her er vores pige igen i uge 30

Her vejer hun 1738 g
Det er jo næsten en fordobling på 4 uger.

Anmeld

13. februar 2014

Sisse Vinther

MorTilMalucca skriver:

Her er vores pige igen i uge 30

Her vejer hun 1738 g
Det er jo næsten en fordobling på 4 uger.

meget gode billeder! Overvejer kraftigt om jeg skal tage til en 3D skanning. Men nu har vi været inde til 4 skanninger og er indkaldt igen om 9 uger (i uge 37) så det er jo ikke fordi vi mangler at se hvad der sker.

Anmeld

13. februar 2014

Mother-love

Her er et par billeder af Isabella i uge 28.

Jeg mener vi fik vægten afvide. Kan bare ikke huske hvad den var.

God fornøjelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.