Mad til baby born

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.465 visninger
21 svar
7 synes godt om
10. februar 2014

Mother-love

Hej de damer.
Isabella leger meget med hendes dukker og specielt babyborn dukken.
Og hun er begyndt gerne at vil give den mad og den slags.
Jeg har ikke været så meget for skulle købe de der babyborn mad dimser. Fordi jeg tænker det rådner nede i maven på den.
Eller gør det det?

Ligesom hvis der ligger vand indeni den kan det vel også rådne?

Hvad har i gjort.

Hilsen en der ikke lige ved så meget om den slags. Fordi jeg ikke rigtig legede med dukker som barn hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2014

Bassemor<3

Havanagila skriver:

Hej de damer.
Jeg har ikke været så meget for skulle købe de der babyborn mad dimser. Fordi jeg tænker det rådner nede i maven på den.
Eller gør det det?

Hvad har i gjort.

Hilsen en der ikke lige ved så meget om den slags. Fordi jeg ikke rigtig legede med dukker som barn hehe

DET RÅDNER ! har oplevet det 2 gange, det er SÅ klamt, så jeg ville ikke købe dem

Anmeld

10. februar 2014

TNBC

Havanagila skriver:

Hej de damer.
Eller gør det det?

Hvad har i gjort.

Nu er det mange år siden jeg var barn, men der tissede den også, så der kom det vel ud der. det bliver jo blandet med vandet, så det bliver flyende.

Jeg tror ikke de ville lave mad, der ville rådne eller ødelægge dukken, for så ville de jo bare få monster mange klager.

Anmeld

10. februar 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg kan huske da jeg selv var lille og legede MEGET med min babyborn. Den fik altså mad i rigelige mængder, og det rådnede da ikke. - Den begyndte i hvert fald aldrig at lugte eller noget. Tror det kom ud når man så også gav den vand så den kunne tisse i ble/på potte.

Anmeld

10. februar 2014

TNBC

TanyaGR skriver:

Jeg kan huske da jeg selv var lille og legede MEGET med min babyborn. Den fik altså mad i rigelige mængder, og det rådnede da ikke. - Den begyndte i hvert fald aldrig at lugte eller noget. Tror det kom ud når man så også gav den vand så den kunne tisse i ble/på potte.

helt enig.

jeg har stadigvæk min liggende hos min far, og den lugter da ikke. man skal jo heller ikke lade det blive derinde længe, det er derfor den skal tisse(vil jeg tror), derfor man giver dem vand, så den bliver renset.

Anmeld

10. februar 2014

TNBC

Bassemor<3 skriver:

DET RÅDNER ! har oplevet det 2 gange, det er SÅ klamt, så jeg ville ikke købe dem

gav du den vand bagefter, eller lod du det bare ligge inde i dukken?? maden kommer jo ikke bare ud af sig selv, da det jo er lidt fast.

Anmeld

10. februar 2014

B&J

min søster havde en baby born og hun gav den mad men sørgede før at give den masser af vand bagefter og et hvis ikke gjorde min mor det så den blev skyllede igennem og det meste kom ud og den rådnede slet ikke hun havde den faktisk til at ligge i over 5 år men valgte at give den væk til nogle venner med børn så de kunne få glæde af den

Anmeld

10. februar 2014

Mother-love

Okay. Tusinde tak for jeres svar.
Ja for vil jo gerne at når hun så gerne vil at hun så også kan få lov. For kan huske min veninde gav hendes dukker sukkervand. Haha tør ikke tænke på hvordan hendes dukker så indeni

Jamen så vil jeg da give det et forsøg. Og hvis det er helt af h til må hun få en ny

Anmeld

10. februar 2014

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Min datter har fået min babyborn - der har fået mad da jeg var barn.. og også nu hvor Isabella er begyndt at lege med den.. og jeg har aldrig haft problemer, som sagt, giv den en flaske bagefter så bliver det skyllet igennem 

Go for it

Anmeld

10. februar 2014

Dina1987

Guuud hvor havde jeg helt glemt det!!! Jeg måtte sjældent, tror jeg svinede ret meget... Skulle man ikke klemme den på skulderne ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.