Hej
jeg er ny herinde, men har læst en del af debatterne..
Jeg ville høre om nogen af jer evt. Har prøvet at blive gravid og have symptomer og ligne en gravid, men alle test er negative.
Sagen er den at jeg havde glemt nogle P-piller i den sidste uge af de 3 (først i december 2013). Og efter det begyndte jeg og få graviditetssymptomer og min krop ændrede sig. Jeg fik så min menstruation (d. 13/12) men ikke som jeg plejede, der kom stort set inden ting. Og jeg tænkte nå okay jeg venter og ser og tog en test ca 1 uge efter men var negativ. Jeg ville så ikke starte på P-piller igen, for hvis nu jeg var gravid alligevel, så turde jeg ikke. Der havde vi så besluttet at hvis jeg var gravid så ville vi beholde det. Jeg tænkte ikke rigtig over det, og jeg fik så også næste menstruation den var så mere som den plejede at være(d. 10/1-2014). Jeg havde stadig symptomer, og gik til lægen og fik både negativ test og blodprøve. Jeg tænkte at jeg måtte vente og se om næste mens så også kom. Men den skulle være kommet i torsdags (d. 6/2), den er så slet ikke kommet og tester stadig negativ. Men er meget forvirret da jeg nu faktisk ligner en gravid, min mor har også spurgt til det. Jeg er træt hele tiden, kvalme, MANGE humørsvigninger, mine bryster er bla. Begyndt at være spændte, og det ligner 'ammebryster' hvor farven også ændre sig, osv. Og så at min mave begynder at blive mere og mere rund..
Nogen der har prøvet/hørt om noget lignede??
hilsen den forvirrede
Anmeld