Sædefødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
3 svar
2 synes godt om
10. februar 2014

Mariekjellerup90

Hej. 

Jeg var til scanning i fredags, og han har puttet hans numse ned i mit bækken, jeg havde det lidt på fornemmelsen, da jeg syns min datter lå helt anderledes. Er der nogen som har erfaringer med sædefødsel ? Og med vending af barnet ? Vil bliver så ked af det hvis det endte ud i kejsersnidt. 

Hilsen marie  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2014

2babygirls

Mariekjellerup90 skriver:

Hej. 

Jeg var til scanning i fredags, og han har puttet hans numse ned i mit bækken, jeg havde det lidt på fornemmelsen, da jeg syns min datter lå helt anderledes. Er der nogen som har erfaringer med sædefødsel ? Og med vending af barnet ? Vil bliver så ked af det hvis det endte ud i kejsersnidt. 

Hilsen marie  

http://emiliblog.dk/2014/02/foedselsberetninger-1- katinka/

Anmeld

11. februar 2014

Mariekjellerup90

Det var en rigtig dejligt oplevelse at læse om :-) 

Anmeld

11. februar 2014

Fine_007

Mariekjellerup90 skriver:

Hej. 

Hilsen marie  

Hej
Jeg har en rigtig positiv oplevelse bag med vendingen af min søn jeg blev frarådet sædefødsel, da jeg var 1 hand gravid.. jeg blev tilbudt et vendingsforsøg, da jeg var ca 38 uger henne - og det lykkedes jeg følte mig tryg hele processen igennem. Personalet (rigshospitalet) holdte skarpt øje med min søn under vendingen, og det gjorde slet, slet ikke så ondt som frygter.. så hold humøret højt, hvis du skulle stå overfor en vending

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.