Uge 35+1 med lillesøster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
8 svar
17 synes godt om
10. februar 2014

MIWULA

Så kom vi også til uge 35 

Vi har det stadig godt. Lillepigen har været pænt aktiv de sidste 2 dage. Det er så skønt. 

Plukkeveerne kommer stadig nogle gange i regelmæssig intaval. Men så kommer der også lidt pauser igen andre dage. 

Var til vægtskanning i tirsdags og lillepigen vejede 2316 g og imorgen skal jeg til jm så er spændt på hvor meget hun er vokset på en uge.  Og om hun stadig ligger med hoved ned af. 

Nu er vi også ved at blive lidt nervøse og spændt på at møde hende så nu må hun godt snart vise sig. Hihi  

Gerne 2 uger før termin. 

Mave billed fra igår uge 35+1

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2014

cwl

MIWULA skriver:

Vi har det stadig godt. Lillepigen har været pænt aktiv de sidste 2 dage. Det er så skønt. 

Plukkeveerne kommer stadig nogle gange i regelmæssig intaval. Men så kommer der også lidt pauser igen andre dage. 

Var til vægtskanning i tirsdags og lillepigen vejede 2316 g og imorgen skal jeg til jm så er spændt på hvor meget hun er vokset på en uge.  Og om hun stadig ligger med hoved ned af. 

Nu er vi også ved at blive lidt nervøse og spændt på at møde hende så nu må hun godt snart vise sig. Hihi  

Gerne 2 uger før termin. 

Så yndig.
Hun må ikke komme nu, men i uge 37 for så betegnes det ikke som fortidligt født

Vi glæder os til at se hende og jeg er så heldig og være en af de første

Anmeld

10. februar 2014

Lotus86

Rigtig flot

Maven ser ud til at være sunket meget, så spændende at se om du går helt til termin

Anmeld

10. februar 2014

Nadia&Daniel

MIWULA skriver:

Gerne 2 uger før termin. 

Stadig smuk babyhule

Anmeld

10. februar 2014

MIWULA

cwl skriver:

Så yndig.
Hun må ikke komme nu, men i uge 37 for så betegnes det ikke som fortidligt født

Vi glæder os til at se hende og jeg er så heldig og være en af de første

Nej ikk endnu men gerne om 2 uger..

Hihi ja lige præcis søs

Anmeld

10. februar 2014

MIWULA

Lotus86 skriver:

Rigtig flot

Maven ser ud til at være sunket meget, så spændende at se om du går helt til termin

Jep det tror jeg også den er.. Men hun står stadig ikk fast endnu..

JA det er jeg godt nok også meget spændt på.. Hvordan går det med jer? Hvordan er det og have 2 børn nu?

Anmeld

10. februar 2014

MIWULA

Nadia&Daniel skriver:

Stadig smuk babyhule

Tusind tak

Anmeld

10. februar 2014

Lotus86

MIWULA skriver:

Jep det tror jeg også den er.. Men hun står stadig ikk fast endnu..

JA det er jeg godt nok også meget spændt på.. Hvordan går det med jer? Hvordan er det og have 2 børn nu?

Her stod hun aldrig helt fast i mit bækken, det er åbenbart meget normalt anden gang, så det er heller ikke sikkert hun kommer til at gøre det hos dig

Det er fantastisk at have to børn, især når man endnu en gang er blevet beriget med en meget meget nem baby

Anmeld

11. februar 2014

MIWULA

Lotus86 skriver:

Her stod hun aldrig helt fast i mit bækken, det er åbenbart meget normalt anden gang, så det er heller ikke sikkert hun kommer til at gøre det hos dig

Det er fantastisk at have to børn, især når man endnu en gang er blevet beriget med en meget meget nem baby

Okey ja det har jeg hørt.. De kan endda først nogle gange sætte sig fast under fødslen..

Ihh hvor er det dejligt at høre.. Det håber jeg godt nok også vi får her.. Ellers klare vi den nok alligevel.. hih

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.