Jobbet som kommunalt dagplejer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
2 svar
1 synes godt om
10. februar 2014

Anonym trådstarter

Hej

jeg har i sidste uge sendt en ansøgning til kommunen om at blive dagpleje (ved de mangler)

nu har lederen ringet at de vil komme på tirsdag i næste uge og godkende mit hjem. 

Nu til mit spørgsmål er der nogen der har prøvet at hjemme bliver godkendt og at de ikke blev ansat eller er det at de kommer for at se ens hjem en næsten sikker garanti på job?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2014

serinasmor

Anonym skriver:

Hej

jeg har i sidste uge sendt en ansøgning til kommunen om at blive dagpleje (ved de mangler)

nu har lederen ringet at de vil komme på tirsdag i næste uge og godkende mit hjem. 

Nu til mit spørgsmål er der nogen der har prøvet at hjemme bliver godkendt og at de ikke blev ansat eller er det at de kommer for at se ens hjem en næsten sikker garanti på job?

Altså - Det kommer vel an på flere ting...

1 om de kan godkende dit hjem ... eller evt hvor lidt ændring der skal til før du kan godkendes.

2 om de mener du er kompetent nok til jobbet efter at have mødt dig personligt ..

3 om de virkelig har akut mangel eller bare aflastningsmangel ..

og som alle andre jobsamtaler - kemi osv

Pøj pøj

Anmeld

10. februar 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Først. Bare det var mig. Min kommune mangler ikke og jeg vil rigtig gerne være dagplejer.

For at blive godkendt skal der være pusleplads på toilettet ,et værelse til leg, spise plads i køkkenet, lukket have, og overdækjet område til barnevogne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.