The making of..... Postmand Per

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.638 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. august 2009

Kaufie

Her kommer så billedserien over opbygningen af min Postmand Per bil i anledningen af Williams 2 års fødselsdag. Det var hårdt - men alle anstrengelserne værd, da William højt udbrød "Posse Per" da han havde kigget lidt på den ved fødslsdagsbordet! Moren trillede vist en lillebitte tåre af glæde og lettelse.

Den er lagt sammen med skildpaddecreme og hindbærmousse. Bundene er "Verdens letteste chokoladekage" og så er den fyldt op med ultimate chocolate frosting - nammenam.....og der er mere end ½ tilbage endnu....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2009

Lise

Den er saftsuseme flot Mette!  Simon fik bare en blå kage med flag på til sin fødselsdag - lige hvad jeg kunne overskue (måske det havde noget med den tiltagende kvalme at gøre...). Bilen ville ellers også have bragt glæde her - det er jeg sikker på - her hedder Postmand Per bare MINNA  

Anmeld

3. august 2009

ivfmarie

altså ham Per.. han er sååå fin!
Hvor mange multifarvede mmf-kugler måtte der til før du ramte ham?

Anmeld

4. august 2009

Assi

Imponerende og super flot!

Anmeld

4. august 2009

Mira0911

Hvor er den bare flot...

Anmeld

4. august 2009

Diana...

Super flot.

Anmeld

4. august 2009

Susan1978

for høvlan den er flot... neiii altså... og ja ham postmand per er bare skide godt lavet.. ja det er bilen også.. men det ligner bare..

respekt.

Anmeld

5. august 2009

linemus

Hvor er den bare blevet flot, Kaufi!!! Sådan 

Anmeld

5. august 2009

Fam. Madsen

Super flot kage.....        Den er bare så flot ligner virkelige postmand Per...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.