JM besøg - 2. graviditet, hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
7 svar
3 synes godt om
10. februar 2014

Mor Christa

Hej damer

Jeg er gravid for anden gang, og der må være nogle forskellige regler for hvornår man skal til JM som andengangsgravid, right? 
Anyways - jeg har kun været til ét JM besøg, og jeg synes det er besynderligt, fordi jeg skal først til mit andet JM besøg i marts måned, så jeg vil være 29+noget når jeg skal til mit andet JM besøg - kan det passe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2014

et-ønske

Nu venter jeg tvillinger, og kan ikke huske hvordan det var for 8 år siden

Men mener at have læst at de andre fra min terminsgruppe først skal til jm i uge 29. Jeg tænker dog at hvis du har brug for det, kan du altid kontakte dem

Anmeld

10. februar 2014

Mor Christa

et-ønske skriver:

Nu venter jeg tvillinger, og kan ikke huske hvordan det var for 8 år siden

Men mener at have læst at de andre fra min terminsgruppe først skal til jm i uge 29. Jeg tænker dog at hvis du har brug for det, kan du altid kontakte dem

Har bestemt ikke "brug" for det, eller.. Jeg har hvert fald ikke nogle tvivl om noget, men det er bare fordi jeg mener at have læse om rigtig mange som ahr været til JM før, altså omkring 20+ osv, så jeg var i tvivl om om vi have "glemt" en JM tid.. 
Men hva.. Jeg må bare vente og se ;-)

Anmeld

10. februar 2014

mbbuch

Mor Christa skriver:

Hej damer

Jeg er gravid for anden gang, og der må være nogle forskellige regler for hvornår man skal til JM som andengangsgravid, right? 
Anyways - jeg har kun været til ét JM besøg, og jeg synes det er besynderligt, fordi jeg skal først til mit andet JM besøg i marts måned, så jeg vil være 29+noget når jeg skal til mit andet JM besøg - kan det passe?

Hej. Ja der er sparet og der er 2 jordemoder besøg under graviditet. Havde selv et i december, og ska have et i april. Ska føde til juni.

Anmeld

10. februar 2014

Kit

Ja. Har selv termin 27-5-14. Var til JM i november og skal først igen i marts.

Anmeld

10. februar 2014

Mie89

Mor Christa skriver:

Hej damer

Jeg er dog førstegangsgravid, men jeg havde 1. JM besøg i uge 16 og mit 2. besøg var først i uge 28 - så tror altså det er meget normalt 

Anmeld

10. februar 2014

Nea85

Mor Christa skriver:

Hej damer

Jeg er også andengangs, og jeg har været til mit 3. JM-besøg i dag. Jeg var omkring uge 15, uge 28 og i dag uge 36+4. Så jeg tror, det er som det skal være.

Sidste graviditet gik jeg i en gruppe sammen med tre andre, og jeg mener bestemt, at vi var der mere end tre gange, men jeg kan ikke rigtig huske det

Anmeld

10. februar 2014

Clisolka

Mor Christa skriver:

Hej damer

Jeg var afsted 3-4 gange i min sidste graviditet Måske jeg skulle lidt flere gange fordi jeg har diabetes, det ved jeg ikke, men jeg spurgte aldrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.