Kalorie og motion ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.198 visninger
11 svar
3 synes godt om
10. februar 2014

qwaszx

Hvis min lifesum siger, at jeg skal spise 1500 kcal om dagen, og jeg forbrænder 500kcal på motion, svarer det så til, at jeg har spist 500kcal mindre? altså at jeg har spist 1000kcal i stedet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2014

L&V

qwaszx skriver:

Hvis min lifesum siger, at jeg skal spise 1500 kcal om dagen, og jeg forbrænder 500kcal på motion, svarer det så til, at jeg har spist 500kcal mindre? altså at jeg har spist 1000kcal i stedet? 

Nej så skal du spise 1500-2000

Anmeld

10. februar 2014

qwaszx

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Nej så skal du spise 1500-2000

Det forstår jeg ikke helt? 

Anmeld

10. februar 2014

L&V

qwaszx skriver:

Det forstår jeg ikke helt? 

Du skal jo ikke spise mindre fordi du forbrænder noget. De kalorier du har sat ind har du vel sat ind med et mål enten om at tabe dig eller holde vægten. Kroppen skal ha min 1300kalorier for at fungere så 1000 er ret tæt på faste.

Forstår ik hvorfor du vil spise mindre fordi du forbrænder

Anmeld

10. februar 2014

qwaszx

Du skal jo ikke spise mindre fordi du forbrænder noget. De kalorier du har sat ind har du vel sat ind med et mål enten om at tabe dig eller holde vægten. Kroppen skal ha min 1300kalorier for at fungere så 1000 er ret tæt på faste.

Mente ikke jeg ville spise mindre. Jeg vil stadig spise 1500 som der står, om om det svarer til, hvis jeg "kun" har spist 1000kcal hvis jeg forbrænder 500kcal i løbet af dagen. 

Anmeld

10. februar 2014

Håber

Jeg tror det ts mener/spørger om er

hvis hun spiser 1500 og motion 500 om kroppen så mener hun KUN har fået 1000 i sted for 1500

Anmeld

10. februar 2014

qwaszx

Håber skriver:

Jeg tror det ts mener/spørger om er

hvis hun spiser 1500 og motion 500 om kroppen så mener hun KUN har fået 1000 i sted for 1500

Præcist  Det er den, jeg prøver at finde ud af. 

Anmeld

10. februar 2014

Håber

qwaszx skriver:

Præcist  Det er den, jeg prøver at finde ud af. 

Jeg kan hellere ikke finde ud af det  

så læser lige med

Anmeld

10. februar 2014

ms86

qwaszx skriver:

Mente ikke jeg ville spise mindre. Jeg vil stadig spise 1500 som der står, om om det svarer til, hvis jeg "kun" har spist 1000kcal hvis jeg forbrænder 500kcal i løbet af dagen. 

Ja, det er rigtig forstået.. men hvis du træner bør du spise mere end 1500 så kroppen får hvad den har brug for får at fungere + for at restituere ordentligt og få gavn af din træning, så du ikke bare nedbryder musklerne mm. 

Anmeld

10. februar 2014

qwaszx

ms86 skriver:

Ja, det er rigtig forstået.. men hvis du træner bør du spise mere end 1500 så kroppen får hvad den har brug for får at fungere + for at restituere ordentligt og få gavn af din træning, så du ikke bare nedbryder musklerne mm. 

1500 var bar et tal.

jeg kunne lige så godt havde skrevet 3000.

Nu er det bare, om det trækker fra på den anden side.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.