21+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

984 visninger
4 svar
5 synes godt om
10. februar 2014

Papillon

Så har vi også været til misdannelsesscanning med fokus på hjertet ved overlægen. Der var intet unormalt at se, så det er dejligt!

Vi fik også vægten at vide denne gang, fra 19+1 til 21+1 er hun gået fra 235 g til 399 g! Og lårbenet er vokset fra 3 cm til 3,5 cm, det går jo lige pludselig stærkt

Ellers har jeg det meget godt, synes ikke jeg "lider" under graviditeten på nogen måde - så prøver at nyde graviditeten, selvom jeg er forfærdeligt utålmodig! Lad det nu blive sommer, for pokker da!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2014

justagirl

uh dejligt med gode oplevelser!

min trold vejede til misdannelses scanningen 294 g og var 19,4 cm lang..

var 20+1..

god vægt den lille har sig der inde :d gad vide hvad din bette fis koommer til at veje til fødslen? er det pige eller dreng?

Anmeld

10. februar 2014

Papillon

justagirl skriver:

uh dejligt med gode oplevelser!

min trold vejede til misdannelses scanningen 294 g og var 19,4 cm lang..

var 20+1..

god vægt den lille har sig der inde :d gad vide hvad din bette fis koommer til at veje til fødslen? er det pige eller dreng?

Hvad jeg kan læse mig til på nettet af gennemsnitsvægt for fostre, så er hun lige lidt under gennemsnittet, så jeg er også vildt spændt på, hvordan hun vokser indtil fødslen I det hele taget et det bare spændende at følge væksten, selvom der lige nu er lang tid til jordemoderbesøg i uge 28

Hun er en pige

Hvor stor er din pige skønnet til nu? 

Anmeld

10. februar 2014

justagirl

Papillon skriver:

Hvad jeg kan læse mig til på nettet af gennemsnitsvægt for fostre, så er hun lige lidt under gennemsnittet, så jeg er også vildt spændt på, hvordan hun vokser indtil fødslen I det hele taget et det bare spændende at følge væksten, selvom der lige nu er lang tid til jordemoderbesøg i uge 28

Hun er en pige

Hvor stor er din pige skønnet til nu? 

Må vi da håbe.. men min var også for lille iforhold til hvor langt jeg var.. til md..

men da jeg fik skønnet vægt på hende i uge 28+0 hos min jordemoder.. var hun på 1300-500 g.. såå stor pige :d.  .. ER snart 33+0.. og aner ikke hvor stor hun er nu.. skal først til jd igen d 3 marts

Anmeld

10. februar 2014

Papillon

justagirl skriver:

Må vi da håbe.. men min var også for lille iforhold til hvor langt jeg var.. til md..

men da jeg fik skønnet vægt på hende i uge 28+0 hos min jordemoder.. var hun på 1300-500 g.. såå stor pige :d.  .. ER snart 33+0.. og aner ikke hvor stor hun er nu.. skal først til jd igen d 3 marts

Ja så er hun da godt nok blevet noget større på den tid Det bliver spændende at se ved næste samtale

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.