Tryghedsscanningen igår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
2 svar
4 synes godt om
10. februar 2014

Soleil

Jeg var til en tryghedsscanning i går idet jeg var nervøs for, at denne også sad uden for livmoderen. Men heldigvis sad den hvor den skulle og der var den fineste opklaring at se, dog ikke noget forster.

Jeg blev beregnet til at være 4+4 så det var helt normalt

Men jeg har allerede kunne teste positiv siden 3+0 så, og synes godt nok det er tidligt

Men nå, bare et lille glædes indlæg herfra og for at fortælle at det indtil videre ser rigtig godt ud! Næste scanning i vente er den 27 februar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2014

M&N

Soleil skriver:

Jeg var til en tryghedsscanning i går idet jeg var nervøs for, at denne også sad uden for livmoderen. Men heldigvis sad den hvor den skulle og der var den fineste opklaring at se, dog ikke noget forster.

Jeg blev beregnet til at være 4+4 så det var helt normalt

Men jeg har allerede kunne teste positiv siden 3+0 så, og synes godt nok det er tidligt

Men nå, bare et lille glædes indlæg herfra og for at fortælle at det indtil videre ser rigtig godt ud! Næste scanning i vente er den 27 februar

Dejligt med hjerteblink - men husk fosteret er så lille at det ikke er til at terminsberegne endnu. Du kan sagtens være længere henne end hvad scanningen lige viser

De mente jeg var 4 uger henne til scanning med min datter, da jeg skulle komme 3 uger senere, var jeg altså 9 uger henne

Anmeld

10. februar 2014

Soleil

Man kunne heller ikke se noget foster, men en fin lille blommesæk Glæder mig så meget til næste scanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.