Længere køretur med baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
4 svar
6 synes godt om
9. februar 2014

Victoria2013

Vi står og skal besøge nogle venner i Vestjylland i næste uge - bor selv i Storkbh... og vi tager bilen. Men vi har aldrig kørt så langt i bil med vores lille datter før. Hvor mange pauser skal vi holde og hvor lange skal de være?

Turen ville nok normalt tage 3-4 timer og vi plejer at holde pause midt på Fyn... men vi bør vel holde mindst 2 pauser nu og hun skal jo ud af stolen og ned og kunne bevæge sig lidt, så hvordan gør man lige det på en rasteplads?

Lillepigen er forresten 8 mdr nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2014

ano14316

Victoria2013 skriver:

Vi står og skal besøge nogle venner i Vestjylland i næste uge - bor selv i Storkbh... og vi tager bilen. Men vi har aldrig kørt så langt i bil med vores lille datter før. Hvor mange pauser skal vi holde og hvor lange skal de være?

Turen ville nok normalt tage 3-4 timer og vi plejer at holde pause midt på Fyn... men vi bør vel holde mindst 2 pauser nu og hun skal jo ud af stolen og ned og kunne bevæge sig lidt, så hvordan gør man lige det på en rasteplads?

Lillepigen er forresten 8 mdr nu!

Hvis hun sover, ville jeg bare køre igennem.
men ellers 1-2 pauser hvis hun eller er glad og veltilpas..

Anmeld

9. februar 2014

Victoria2013

ano14316 skriver:

Hvis hun sover, ville jeg bare køre igennem.
men ellers 1-2 pauser hvis hun eller er glad og veltilpas..

Vi vil forsøge at køre så hun får i hvert fald formiddagsluren i bilen... men hun er jo gerne vågen 2-2½ time når hun er vågen og formiddagsluren er sjældent længere end 1-1½ time (nok kun 1 time i bilen tror jeg - hun er jo blevet VILDT opmærksom nu). Så der er en god chance for at hun er vågen i lang tid efter den lur...

Anmeld

9. februar 2014

Maja88

Hvis hun ikke brokker ville jeg bare køre

Anmeld

10. februar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Vi kørte 400km i spanien da vores var 8 måneder. Hvis han sov kørte vi bare derud af. Vi stoppede hvis han brokkede sig. Og så hvis vi andre godt vil have en pause.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.