Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Benjamins'mor skriver: Her kommer lidt billeder fra vores bryllup og Celinas barnedåb igår. og så lige et prøve billede fra fotografen Har ikke så mange da vi havde fotograf, så der viser jeg lidt når vi får dem.
Her kommer lidt billeder fra vores bryllup og Celinas barnedåb igår. og så lige et prøve billede fra fotografen Har ikke så mange da vi havde fotograf, så der viser jeg lidt når vi får dem.
Stort tillykke med både dåb og bryllup Hvor er du fin i din kjole
Mange tak Var/er også vildt glad for den, prøvede kun 3 kjoler, denne var nr. 2 og elskede den med det samme.
Havanagila skriver: Tillykke med både dåben og brylluppet. Og hvor er det en rigtig sød kjole du har på den passer virkelig godt til dig
Tillykke med både dåben og brylluppet. Og hvor er det en rigtig sød kjole du har på den passer virkelig godt til dig
Stort tillykke med barnedåben og jeres bryllup. Hvor er du guddommelig smuk i din kjole. Jeg håber i havde en fantastisk dag, og jeg ønsker jer alt lykke i jeres ægteskab
Benjamins'mor skriver: Mange mange tak Prøvede en løs med lynlås da jeg var bange for at se tyk ud i en med corsage, men endte faktisk med at være tykkere i en med lynlås.
Mange mange tak Prøvede en løs med lynlås da jeg var bange for at se tyk ud i en med corsage, men endte faktisk med at være tykkere i en med lynlås.
Elbæk skriver: Stort tillykke med barnedåben og jeres bryllup. Hvor er du guddommelig smuk i din kjole. Jeg håber i havde en fantastisk dag, og jeg ønsker jer alt lykke i jeres ægteskab
Havanagila skriver: Det tror jeg gerne. Corsage holder lidt det hele på plads. Helt klart sådan en jeg skal have når og hvis jeg engang skal giftes
Det tror jeg gerne. Corsage holder lidt det hele på plads. Helt klart sådan en jeg skal have når og hvis jeg engang skal giftes
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128