Desperat råb om hjælp til hårfarve!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2014

Majbrit P

Mor til Ella skriver:

Ikke hvis du kommer den på et brunt grundlag, og slet ikke hvis der er noget rødt refleks i.

Men hvis du har nogle lyse striber, ja så kan det ske

Jeg har lidt grønlig skær i underhåret, af en eller anden grund  men hvis jeg skulle finde en der ikke blev for rød, men stadig varm, hvad kode skulle jeg så kigge efter?

og mange tak fordi du gider tage dig tid til at svarer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Majbrit P skriver:

okay mange tak  har du et billede af dit hår, så jeg kan se farven i "Virkeligheden" det er svært at forstille sig hvordan det kommer til at se ud fra pakken 

Nej, det har jeg desværre ikke. Men jeg vil også råde dig til at kigge på siden af pakken og sammenligne med din nuværende farve.

Anmeld

9. februar 2014

Mor til Ella

Majbrit P skriver:

Jeg har lidt grønlig skær i underhåret, af en eller anden grund  men hvis jeg skulle finde en der ikke blev for rød, men stadig varm, hvad kode skulle jeg så kigge efter?

og mange tak fordi du gider tage dig tid til at svarer 

Jeg bruger i salonen meget ,3 eller ,33 farver. De er gyldne men ikke røde.

Og har du tendens til at trække mørkere op ville jeg vælge en tone lyse end den du enlig gerne vil have.

Så nogen 6,3 eller ,33 ville jeg gå efter

Selv tak.

Anmeld

10. februar 2014

Savannah

Det er svært at vurdere, din egen farve og evt rester af farve har stor betydning. Jeg køber min farve hos frisøren, så vejleder hun og jeg farver det selv, koster ca det samme i butikkerne og bliver altid perfekt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.