Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor til Ella skriver: Ikke hvis du kommer den på et brunt grundlag, og slet ikke hvis der er noget rødt refleks i.Men hvis du har nogle lyse striber, ja så kan det ske
Ikke hvis du kommer den på et brunt grundlag, og slet ikke hvis der er noget rødt refleks i.Men hvis du har nogle lyse striber, ja så kan det ske
Jeg har lidt grønlig skær i underhåret, af en eller anden grund men hvis jeg skulle finde en der ikke blev for rød, men stadig varm, hvad kode skulle jeg så kigge efter?
og mange tak fordi du gider tage dig tid til at svarer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Majbrit P skriver: okay mange tak har du et billede af dit hår, så jeg kan se farven i "Virkeligheden" det er svært at forstille sig hvordan det kommer til at se ud fra pakken
okay mange tak har du et billede af dit hår, så jeg kan se farven i "Virkeligheden" det er svært at forstille sig hvordan det kommer til at se ud fra pakken
Nej, det har jeg desværre ikke. Men jeg vil også råde dig til at kigge på siden af pakken og sammenligne med din nuværende farve.
Majbrit P skriver: Jeg har lidt grønlig skær i underhåret, af en eller anden grund men hvis jeg skulle finde en der ikke blev for rød, men stadig varm, hvad kode skulle jeg så kigge efter? og mange tak fordi du gider tage dig tid til at svarer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128