Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg putter lidt vand i min pose/i min bøtte, så er de friskere
Her bruger vi frugtposer - skærer frugten ud, smider det i og puster posen op, således at frugten er vacum pakket - og super friskt dagen efter ( laver madpakke dagen inden ) så vi bruger de almindelige, lidt dyre, frugtposer
2babygirls skriver: Jeg skærer sjældent Madeleines frugt ud, men når det sker bruger jeg frugtposer
Jeg skærer sjældent Madeleines frugt ud, men når det sker bruger jeg frugtposer
Vi bruger dem fra Frugtfjolserne efter anmodning fra børnehaven. Der er to størrelser i hver pakke, de er til at betale og han kan selv åbne dem. Hvis du Googler dem, er det dem i lilla indpakning. Lige nu bliver de forhandlet i Fakta og Kvickly
Kindfed skriver: Vi bruger dem fra Frugtfjolserne efter anmodning fra børnehaven. Der er to størrelser i hver pakke, de er til at betale og han kan selv åbne dem. Hvis du Googler dem, er det dem i lilla indpakning. Lige nu bliver de forhandlet i Fakta og Kvickly
Nadia&Daniel skriver: Må lige kigge efter dem Der skal lidt vand i eller??
Må lige kigge efter dem Der skal lidt vand i eller??
Nadia&Daniel skriver: Laura skal begynde at have frugt med til eftermiddagsfrugt (en lille pose til sig selv)Hvordan pakker I det ind?? (det skal være skårt, i pose med hendes navn på)
Laura skal begynde at have frugt med til eftermiddagsfrugt (en lille pose til sig selv)Hvordan pakker I det ind?? (det skal være skårt, i pose med hendes navn på)
Du kunne feks. Gøre sådan her
Nadia&Daniel skriver: Har købt nogle poser i IKEA - men bliver i tvivl om det er rigtigt frugtposer.
Har købt nogle poser i IKEA - men bliver i tvivl om det er rigtigt frugtposer.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128