Putning af 3 mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.229 visninger
8 svar
10 synes godt om
9. februar 2014

lau85

Hjælp.... Har en kamp hver aften for at få min datter til at sove. Hun sover rigtig fint om dagen, hvor hun falder i søvn hun problemer og brokken... Men efter kl 18 og til midnat er hun træt og rigtig ulykkelig.. Vi kæmper med at få hende til at sove, men hver gang vi putter hende i vuggen vågner hun efter min 2 minutter. 

Har I nogle god råd? Min arme falder snart af, når jeg går med en så meget 

Hvordan putter I jeres børn? Hvilke ritualer har I? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2014

L&V

lau85 skriver:

Hjælp.... Har en kamp hver aften for at få min datter til at sove. Hun sover rigtig fint om dagen, hvor hun falder i søvn hun problemer og brokken... Men efter kl 18 og til midnat er hun træt og rigtig ulykkelig.. Vi kæmper med at få hende til at sove, men hver gang vi putter hende i vuggen vågner hun efter min 2 minutter. 

Mine unger blev ammet i søvne i den alder

Anmeld

9. februar 2014

Mor Christa

yes! 
Victor blev også ammet i søvn i den alder Det gjorde han indtil han var en 5-6 måneder, tror jeg!

Anmeld

9. februar 2014

anynom

Jeg er med på bølgen af "ammer til hun sover"

Anmeld

9. februar 2014

Tulle28

Melder mig i koret og vil lige tilføje SLYNGEVUGGE! En fantastisk opfindelse Så kan du vugge, men uden at få lange arme. Man kan få dem på prøve hos sneglehuset.com

Anmeld

9. februar 2014

AnthonsMor

lau85 skriver:

I den alder der har de brug for nærheden og trygheden for at falde til ro om natten.. Selv nu hvor min søn er knapt 11 måneder sidder jeg med ham til han sover, simpelthen fordi han har brug for det

Så prøv at ligge dig i jeres seng med hende i armene og sørg for hun sover helt før du lægger hende i vuggen

Da min søn var 3 måneder fik han flaske til han sov, hver dag

Anmeld

9. februar 2014

charlottekri

Med min søn ammede jeg til han var lige ved at falde i søvn, fik ham til at bøvse og lagde ham i liften i stuen (i halvmørke) og tog så liften med i seng når jeg gik i seng. På den måde vænnede jeg ham til at falde i søvn selv

Anmeld

9. februar 2014

EAF

Stemmer i her  Ammede og så havde jeg barnet liggende på ammepuden indtil jeg selv gik i seng, sad med farmand og så tv i sofaen  Det var ren hygge dengang. Så vippede jeg lidt kraftigt med armene eller benene hvor h*n nu lige lå og lod så det blive blidere og blidere - fasede det ud til at jeg kunne sidde helt stille og når h*n så sov tungt lagde jeg så barnet senere hen over i sin lift, så h*n ikke oplevede ændringer markant men fasede det ud.  Det virkede fremragende. 

Anmeld

29. juli 2014

jojomama

Min søn på 3mdr er som regel urolig fra kl 20-22, men derefter er der ingen problemer. Når han er træt nok til at komme i seng, lægger vi ham i hans seng med hans bamse på den ene side af ansigtet og hjørnet af hans dyne på den anden. Ovenover hans hoved ligger en af min t-shirts (uvasket), så han hele tiden kan lugte mig. Og bum! Han sover indenfor 2 minutter.

nu ved jeg godt tråden er gammel, men hvis det stadig er et problem, så prøv at lægge en af dine t-shirts ned i sengen. Måske hjælper det baby til at falde til ro..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.