Tøj på nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2014

liten-mamma

Papillon skriver:

Bemærk: Det er til jer selv (ikke børn)! 

Bare for sjov, er lidt nysgerrig. I må gerne svare på hvorfor, I gør, som i gør

Køber det meste på nettet, det er faktisk sjældent jeg køber det direkte fra butikken. 

Er ikke så vild med at vade rundt og kigge efter tøj og det tager en krig at prøve, nej tak  Kan få det hele på nettet.

Og køber faktisk tøj på nettet næsten hver dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2014

Bshizzle

liten-mamma skriver:

Køber det meste på nettet, det er faktisk sjældent jeg køber det direkte fra butikken. 

Er ikke så vild med at vade rundt og kigge efter tøj og det tager en krig at prøve, nej tak  Kan få det hele på nettet.

Og køber faktisk tøj på nettet næsten hver dag 

Må jeg være nysgerrig og spørge hvor du shopper? 

Og hver dag?!! 

Jeg bruger en del H&M, men det er kun fordi jeg samtidig bestiller lidt til ungerne 

Anmeld

10. februar 2014

liten-mamma

Bshizzle skriver:

Må jeg være nysgerrig og spørge hvor du shopper? 

Og hver dag?!! 

Jeg bruger en del H&M, men det er kun fordi jeg samtidig bestiller lidt til ungerne 

Shopper blandt andet på hjemmesider som Nelly.com, zancasonne.dk, vila.dk, only.dk og selvfølgelig også h&m, fordi min datter også skal have lidt  

Ja næsten hver dag Det er ikke fordi jeg køber meget af gangen, bare en bluse eller et par bukser.

Anmeld

10. februar 2014

Marts<3

Ja det gør jeg oftes. Bor i Kbh tæt på byen, så der shopper jeg også tit. Men shopper mest fra kæder der ikke findes i dk, Feks River Island eller Pull a Bear. 

Min søn har mest tøj fra zara. Der er udvalget større på nettet, også kan det afhentes inde på vimmelskaftet eller ude i fields:-) 

Anmeld

10. februar 2014

Købmagerkonen

Jeg er træt af at udvalget af tøj i plussize er så lille, så jeg køber stort set alt mit tøj på engelske sider. De første par gange var der selvfølgelig noget tøj der ikke helt sad som det skulle, men nu ved jeg hvilken størrelse og type tøj der klæder mig Og så er det meget billigere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.