Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg visker det stille til jer for jeg håber det bliver ved. daniel bliver jo snart 4år og i dag for første gang er han kommet i seng uden sin nulledyne og han ved det godt og sagde ingen ting og jeg håber det er tegn på nu er det SLUT!!!
ville bare ud med min mega glæde
håber i alle har haft en vidunderlig weekend for min begynder nemlig i dag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: Jeg visker det stille til jer for jeg håber det bliver ved. daniel bliver jo snart 4år og i dag for første gang er han kommet i seng uden sin nulledyne og han ved det godt og sagde ingen ting og jeg håber det er tegn på nu er det SLUT!!! ville bare ud med min mega glæde håber i alle har haft en vidunderlig weekend for min begynder nemlig i dag
CamillaSoefelt skriver: Sejt gået ;-)!!
Sejt gået ;-)!!
Mange tak hvor er du bare sød og jep ingen dyne hele natten eller ej her til morgen han er så dygtig
Hvad er en nulledyne? - og et forsigtigt tillykke
MoarHvidovre skriver: Hvad er en nulledyne? - og et forsigtigt tillykke
det er hans sut
det er baby dyne med bamse og kylling han har suttet i den lige siden han fik den eller vi købte over 15 stk af den fordi vi kunne skifte og vaske også har han suttet på hjørnerne. og som en alm sut har han endelig smit den
og det har varet længe fordi han er en der tilknytter sig i nogle bestemte ting
Nulledyne!!
Aldrig hørt det ord før
Men Pøj Pøj og Tillykke.. Håber det holder
Her hjemme har min lille dreng sin sut siddende fast på hans nullerklud som han IKKE gir slip på!
Kun når han altså ikke skal sove
Bshizzle skriver: Nulledyne!! Aldrig hørt det ord før Men Pøj Pøj og Tillykke.. Håber det holder Her hjemme har min lille dreng sin sut siddende fast på hans nullerklud som han IKKE gir slip på! Kun når han altså ikke skal sove
jamen så sutte dyne det er både en sutte og nulle dyne hihihi er glad for han selv valgte den fra i går og håber det bliver ved
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128