Kig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.187 visninger
16 svar
0 synes godt om
3. august 2009

Christina Haase

Hej Allesammen

Nu har jeg gået med mens. lignende smerter i snart en måned. Jeg var ved læge. d. 25 juli hvor hun testede negativ.
Men jeg har kvalme af og til, render meget på toiletet, har en underlig smag i munden, har ømme bryster & mine vorter er blevet mørkere.

Kan nogle genkende til dette ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2009

Nanna1985

Ud fra det du skriver ville jeg da gå ud fra du er gravid.. nogle er længere om at danne hormoner, så nogle skal være lidt længere henne for at kan teste positiv..

Anmeld

3. august 2009

Christina Haase

Okaay. så jeg skal bare være tålmodig

Anmeld

3. august 2009

otlitrom

Jeg tror du er gravid, eftersom du har gået så længe   men man ved desværre aldrig, hvad kroppen "bilder os ind"..

Jeg har gået med spændinger i underlivet i minimum 14 dage, har kvalme, er svimmel, tåler ikke "underlige" lugte, er træt/rastløs og føler mig oppustet.. Derudover er mine bryster blevet en anelse større..
Jeg har salv testet negativ her i eftermiddag.. Jeg ved bare ikke helt, hvad jeg skal tro..

Anmeld

3. august 2009

Christina Haase

nej ved man ikke... Skulle os lave aftens mad her tidligere noget med oksekød. føj kunne ikke klare lugten.. Manden måtte tage over.. Jeg føler mig også oppustet efter at have spist.

Anmeld

3. august 2009

LineD

Christina Haase skriver:

nej ved man ikke... Skulle os lave aftens mad her tidligere noget med oksekød. føj kunne ikke klare lugten.. Manden måtte tage over.. Jeg føler mig også oppustet efter at have spist.

Har du taget en test her for nylig? Det er jo alligevel lidt tid siden du var ved lægen Man ved jo aldrig om der pludselig kom 2 streger.

Anmeld

3. august 2009

Christina Haase

Nej har jeg ikke lige for nyligt.

Anmeld

3. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
kitty skriver:

Jeg tror du er gravid, eftersom du har gået så længe   men man ved desværre aldrig, hvad kroppen "bilder os ind"..

Jeg har gået med spændinger i underlivet i minimum 14 dage, har kvalme, er svimmel, tåler ikke "underlige" lugte, er træt/rastløs og føler mig oppustet.. Derudover er mine bryster blevet en anelse større..
Jeg har salv testet negativ her i eftermiddag.. Jeg ved bare ikke helt, hvad jeg skal tro..

Synes I begge to skal tage til lægen og få taget en blodprøve! for at en urin hcg kan vise positiv skal hcg koncentrationen være min. 20-25, og der skal nogengange meget til før så meget hcg kan aflæses i urinen!
Til gengæld kan en blodprøve vise om I er gravide eller ej meget hurtigt og så får I svar!
knus Caroline 10+4

Anmeld

3. august 2009

Christina Haase

Okaay.

Anmeld

3. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Christina Haase skriver:

Okaay.

var det til mig!?
så lige at du ikke har taget en test siden den hos lægen.. det ville jeg starte med at gøre!
for Jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.