Mon der er ved at ske noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
5 svar
3 synes godt om
9. februar 2014

Frk. Petersen

Hej piger
Tror vidst nok lige at jeg oplevede min første ve igår aftes (Av!), dog er der intet efter det - bortset fra en masse plukveer, og en lynende diarré - men mon det sker snart?
Kan virkelig godt mærke min krop er ved at gøre sig klar Håber vores lille prinsesse kommer ud til os snart - er ved at være meget mættet af min graviditet, og trods angst for at føde, vil jeg bare gerne have det overstået nu!
Lillepigen er ret stille for tiden, mærker hende - men slet ikke ligeså meget som jeg har gjort hele min graviditet igennem - burde jeg være bekymret?
Er der nogle der vil dele ud af erfaringer fra deres første fødsel, og optakt til fødsel? - hvor længe gik du med småveer/plukveer, og hvordan reagerede din krop på at det snart var oppe over? Eller har du andet du vil dele ud af? 
Det er jo så forskelligt fra person til person 
Knus og god dag til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2014

B&J

lige meget hvad tror jeg din krop er ved at gøre sig klar især når du har dirre og det er 100% gode tegn at kroppen tømmer sig selv..

sender dig en masse veer og håber der snart sker noget

Anmeld

9. februar 2014

Frk. Petersen

B&J skriver:

lige meget hvad tror jeg din krop er ved at gøre sig klar især når du har dirre og det er 100% gode tegn at kroppen tømmer sig selv..

sender dig en masse veer og håber der snart sker noget

Det er også det jeg tænker - bare vildt at man kan mærke hvor meget kroppen allerede arbejder

mange tak jeg tager glædeligt imod dem

Anmeld

9. februar 2014

B&J

Frk. Petersen skriver:

Det er også det jeg tænker - bare vildt at man kan mærke hvor meget kroppen allerede arbejder

mange tak jeg tager glædeligt imod dem

jaaa og det er godt så længe det ikke gør vildt vildt vildt ondt

Anmeld

9. februar 2014

Frk. Petersen

B&J skriver:

jaaa og det er godt så længe det ikke gør vildt vildt vildt ondt

Fik rigtig rigtig ondt igår ? er usikker på hvad det var men av min mave!! kunne slet ikke svare da manden spurgte hvad der var galt..

Anmeld

9. februar 2014

B&J

Frk. Petersen skriver:

Fik rigtig rigtig ondt igår ? er usikker på hvad det var men av min mave!! kunne slet ikke svare da manden spurgte hvad der var galt..

håber det er en god opstart på det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.