Kønscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
4 svar
1 synes godt om
9. februar 2014

Mariam90

Jeg vil gerne til kønscanning nu næste uge. Er 14+1 idag. 

Men hvordan er det med baby i maven, er det forskel på hvordan de udvikles fra baby til baby eller er det samme med alles baby når det gælder køn? 

Nogle får køn at vide tidligt og nogle kan man ikke se det på... Hvorfor? 

Håber min dansk er til at forstå 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2014

Julie F

Mariam90 skriver:

Men hvordan er det med baby i maven, er det forskel på hvordan de udvikles fra baby til baby eller er det samme med alles baby når det gælder køn? 

Du skriver da mega fint dansk. Der er stort set ingen fejl
Vi var til kønsscanning da jeg var 14+1 og vi kunne fint se det var en dreng. Jordemoderen forklarede os at der hvor det kan være svært at afgøre køn er når pigen klitoris forveksles med en lillemand. Men hvis du får en tid og de har svært ved at se det er de fleste steder søde til kvit og frit at forsøge igen enten ugen efter eller snarest muligt.

Anmeld

9. februar 2014

WantingBaby2012

Mariam90 skriver:

Vi var til kønsscanning 15+3 og der var det tydeligt at det var en dreng. 

Men der er altid en risiko for at det man får at vide så tidligt ikke altid holder stik, netop fordi både piger og drenges kønsdele minder så meget om hinanden så tidligt. Jeg ville ihvertfald vente til 15+ 

Anmeld

9. februar 2014

M&J87

Jeg var til scanning 14+1, og hun kunne se det var en dreng. OG en dreng fik vi :-)

Anmeld

9. februar 2014

LMX

På stort set alle klinikker oplyser de kun kønnet hvis de er HELT sikre. Mener man skal være 14 fulde uger dvs 14+.

Kan de ikke se kønnet den pågældende dag så får du en ny tid uden beregning. Kønsscanninger er SÅ hyggelige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.