Gør mig rolig !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
6 svar
1 synes godt om
8. februar 2014

Anonym trådstarter

Ja jeg er idag 7+1 og læser at flere og flere for sa og alt det. Har dog ikke haft blødt eller noget .. Har kun haft kvalme, har været ved lægen som sagde jeg var gravid, har fået brev fra sygehuset af til nf. Berolige mig lige lidt, læser tit herinde at folk mister, er så bange... Vil bare gerne snart over de 12 uger !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2014

Joerg2

Anonym skriver:

Ja jeg er idag 7+1 og læser at flere og flere for sa og alt det. Har dog ikke haft blødt eller noget .. Har kun haft kvalme, har været ved lægen som sagde jeg var gravid, har fået brev fra sygehuset af til nf. Berolige mig lige lidt, læser tit herinde at folk mister, er så bange... Vil bare gerne snart over de 12 uger !!!

Jeg købte mig til en tryghedsscanning, da jeg havde samme følelse som dig. Hjertet er begyndt at slå nu, og hvis man ser hjerteblink, er risikoen for abort væsentligt mindre. Det gav mig mere ro i mave.

Mener kun jeg gav 300 kr. for en scanning.

Anmeld

8. februar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Det bedste ville være at stoppe op og tænke at chancen for at miste nu ikke er så stor. Og det er meningen tiden skal nydes  

Men det er svært.. Meget svært (I know). 

Jeg håber dog at du vil prøve at tænke positivt og jeg håber du får en dejlig fuldbyrdet graviditet

Anmeld

8. februar 2014

Anonym trådstarter

Joerg2 skriver:

Jeg købte mig til en tryghedsscanning, da jeg havde samme følelse som dig. Hjertet er begyndt at slå nu, og hvis man ser hjerteblink, er risikoen for abort væsentligt mindre. Det gav mig mere ro i mave.

Mener kun jeg gav 300 kr. for en scanning.

Okay der er en månede til jeg skal til nf

Anmeld

8. februar 2014

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Det bedste ville være at stoppe op og tænke at chancen for at miste nu ikke er så stor. Og det er meningen tiden skal nydes  

Men det er svært.. Meget svært (I know). 

Jeg håber dog at du vil prøve at tænke positivt og jeg håber du får en dejlig fuldbyrdet graviditet

Ja du har helt ret. Men er sku ret bange, prøver at tænke positiv her

Anmeld

8. februar 2014

LineV

Jeg har også været rigtig bange pga alle de opslag man automatisk falder over når man søger på nettet. Jeg går ind i uge 12 på tirsdag og skal denne dag også til første scanning 

Jeg blødte sidste uge, meget lidt. da jeg tørrede mig efter toilet besøg var der slim med lyserød blod. I torsdags fandt jeg til min store skræk ud af at jeg havde blødt i trussen, meget lidt, men nok til at jeg stortudede og måtte en tur til læge. De scannere mig og jeg fik det første glimt af min smukke kommende søn/datter. Der var intet i vejen og lægen beroligende mig med at det er lige så normalt at pletbløde, som ikke at gøre det. Min klassekammerats kone blødte endda hele sin graviditet hvor hun måtte gå med trusseindlæg. Jeg er så glad for snart at være i uge 12! Selvom man kan få mange beroligende kram og tanker fra andre, tror jeg ikke at det ville have hjulpet på min angst. Der er nok ikke så meget andet at gøre end at slappe af, lytte til din krop og gøre lige præcis det DU har brug for.

Sender dig en varm tanke pg et kram. Det skal nok gå! Og husk på at aborter er naturens måde at "sortere" fostre fra som ikke er levedygtige selvom det er meget brutalt. 

Anmeld

8. februar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Ja du har helt ret. Men er sku ret bange, prøver at tænke positiv her

De 2 gange jeg vidste jeg var gravid var jeg også nær sindsyge

Sidst jeg mistede, var jeg ikke bevidst om graviditeten før det var forsent og alligevel håbede jeg i en periode at h*n ville blive hængende  Og det "bare" var noget andet, selvom jeg rent logisk vidste løbet var kørt...

Følelser er svære at kontrollere Men positive tanker herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.