Jeg har også været rigtig bange pga alle de opslag man automatisk falder over når man søger på nettet. Jeg går ind i uge 12 på tirsdag og skal denne dag også til første scanning 
Jeg blødte sidste uge, meget lidt. da jeg tørrede mig efter toilet besøg var der slim med lyserød blod. I torsdags fandt jeg til min store skræk ud af at jeg havde blødt i trussen, meget lidt, men nok til at jeg stortudede og måtte en tur til læge. De scannere mig og jeg fik det første glimt af min smukke kommende søn/datter. Der var intet i vejen og lægen beroligende mig med at det er lige så normalt at pletbløde, som ikke at gøre det. Min klassekammerats kone blødte endda hele sin graviditet hvor hun måtte gå med trusseindlæg. Jeg er så glad for snart at være i uge 12! Selvom man kan få mange beroligende kram og tanker fra andre, tror jeg ikke at det ville have hjulpet på min angst. Der er nok ikke så meget andet at gøre end at slappe af, lytte til din krop og gøre lige præcis det DU har brug for.
Sender dig en varm tanke pg et kram. Det skal nok gå! Og husk på at aborter er naturens måde at "sortere" fostre fra som ikke er levedygtige selvom det er meget brutalt.
Anmeld