Jeg skal som journalist skrive en artikel til magasinet GRAVID. - Og jeg skriver til jer her i håb om at finde en førstegangs-mor, som vil medvirke i artiklen til næste nummer af magasinet.
Mange gravide har en forhåbning eller et ønske om at få en lille pige. Eller måske en drøm om en lille søn. Derfor kan det komme som en skuffelse, hvis scanningen viser det modsatte af ønsket. Også selv om baby ellers er sund og rask. Det kan føles forkert at være skuffet over babys køn og omgivelserne kan måske kommentere følelserne negativt.
Men da mange mødre kan gå med denne følelse i kortere eller længere tid, er det et emne som vi gerne vil tage op. Også selvom du og far naturligvis er lykkelige for resultatet nu! Og måske allerede var ok kort efter scanningen.
Derfor:
Har du som førstegangs-mor haft et ønske om en lille dreng, og blev du skuffet da scanningen viste en lille pige? Er du også blevet mor for nylig? Og har du mod på at fortælle om din oplevelse i magasinet med foto af dig og din lille familie? Om forventninger, skuffelse, forløb, glæde, lykke og familielivet nu - Så skriv til mig på Christina@christinafabrin.com
Også hvis du blot vil høre mere inden du beslutter dig
Da det er til næste nummer af magasinet, så skal artiklen og foto laves i løbet af de kommende uger.
Anmeld