De Fu...ing LUS....!!!!!>(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. januar 2008

Heidi.

Inden jul havde Frederikke fået lus.. Jeg behandlede hende med det alle anbefaler, HEDRIN... Kæmmede i 4 dage, så der bare ikke var flere æg tilbage OVERHOVEDET... Jeg var virkelig grundig...
Hun har ikke været i institution fra den 21 til og så til Fredag hvor hun var der første gang igen...

Og her ti morgen opdager jeg så ....HUN HAR LUS IGEN....>(>(
Så der er altså nogen der må sende deres børn i inst med lus..... Frederikke leger ikke med alle dernede, og lus de smitter kun hvis man leger vildt, og får ramt hinandens hoveder, så man må da kunne finde ud af hvem fanden der har lus...

Jeg er sgu ret gal, for det er jo heller ikke så skide morsomt at have lus..>(

Bare et SURT opstød fra mig....>(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2008

miranda

7-9-13
vi har ikke haft lus siden sommerferien, men jeg kender det udemærket, min den mellemste får det bare ellers hele tiden. men lusene kan altså også sidde i tøj, og hvis de har et puderum eller hynder i sofaen ja så kan de altså også sidde der.
men der må jo være nogen der sender deres børn i bh med lus, og det fatter man jo ikke. stakkels børn:(
knuz miranda

Anmeld

9. januar 2008

Pia.

ØV....8(

inden jeg skriver videre må jeg heller skrive 7-9-13 - for vi har adrig haft det her hjemme.
Mikkel & Mads er meget korthåret så tror det er umuligt at få lus til at trives I deres hår,
Mille derimod har jo noget mere hår end sine brødre, men vi er sluppet fri ind til nu i hvert fald.

Det er et frygteligt lille ækelt dyr - ad, jeg håber I snart slipper af med de ekstra husdyr... puha...

knus Pia.

Anmeld

9. januar 2008

~MetteM~

Hej Heidi-mus,

Forstår godt dit sure opstød! I fredags da jeg havde afleveret vores datter Maja i VS kl. 9:00 ringer de kl. 10:00 og siger jeg skal hente hende, da de har fanget 1 levende lus på hende - what?!!! Mig afsted, hente Maja, på apoteket efter Hedrin, hjem og kæmme, skidtet i håret.. og helt ærligt, at råbe sådan om 1 sølle lus.. vi har ikke fundet flere siden (gudskelov), men mutter her, tog altså også lige en omgang Hedrin bare for at være på den sikre side, da Maja deler hovedpude med mig, de nætter hun kommer ind til os, og vi genbehandler på fredag med Hedrin - og har været hele møllen igennem med vask af sengetøj, puder og div. huer osv.. Det er dælme noget af et arbejde for 1 sølle lus, men DE SKAL BARE VÆK - jeg ville ønske det var alle forældre der havde det som os - desværre er der bare de børn (og hvor er det synd for dem) der har lus gang på gang på gang, fordi forældrene ikke får bekæmpet problemet godt nok..

Så du har ret til at være SUR! Nemlig så!
Kh
Mette

Anmeld

9. januar 2008

Heidi.

Ahhh,, fandmer om ikke den lille har lus også... Jeg kiggede ellers i morges inden hun skulle i vugger.....
Jeg bliver snart vanvittig!!!!>(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.