Clgh skriver:
Hej alle jer!
Håber der er nogen, som lige kan vejlede mig lidt.
Imorgen er der præcis 4 mdr. til min terminsdato (er idag 22+5), men man kan næsten ikke se forskel på min mave fra før jeg blev gravid - slet ikke om morgenen.
Men det der gør mig lidt bekymret er min vægt. Før jeg blev gravid vejede jeg et sted mellem 58,5 - 59,5 om morgenen (afhængigt af hvor meget jeg lige spiste i forskellige perioder) og er 168 cm høj, så jeg var jo normalvægtig.
Nu her ca. 5 mdr. inde i min graviditet, der vejer jeg ca. 60,7 om morgenen (vejede mig her til morgen) og 61,6 igår aftes. Så det er jo ikke meget jeg har taget på 

Og det er ikke fordi at jeg spiser lidt. Spiser ret meget faktisk - især mange små måltider for ikke at få kvalme.
Og ofte presser jeg mig selv til at få lidt ekstra mad ned om aftenen.
Bør jeg være bekymret? Altså ved godt at min lille pige sørger for at få først og "efterlader" så det overskydende til mig, men er lidt bekymret alligevel?
Så på nettet at en med min højde og vægt (før graviditeten) burde have taget 6-7 kilo på nu hvor jeg er "så langt henne".... 

Min mave kunne først rigtig ses efter uge 20. Jeg har et enormt højt stofskifte, så selvom jeg synes jeg spiste konstant, tog jeg kun 3kilo på under graviditeten.
Anmeld