Vi var til scanning hos lille kbh'er i starten af januar.. Der sagde hende som scannede at hun var HELT sikker på, at vi skulle have en lille pige mere.
Da vi så var til md i torsdags, fortalte vi, at vi vidste at vi skulle have en pige.. Undervejs i svanninges blev hun meget stille, og spurgte hvor vi havde fået kønnet af vide.. Med det samme sagde hun så: dem skal man holde sig fra! De er nogle kvaksalvere. For I skal altså have en dreng!
Fuuuuck, jeg var rundt på gulvet.. Mega glad, for 'selvfølgelig' vil jeg da gerne have en af hver.. Men jeg havde ligesom vænnet mig til tanken om en lillesøster.. Vi var begyndt at købe ting til deres fælles værelse, tøj osv.
Jeg skal senere på dagen en mail til lille kbh'er, som tilbød at vi kunne komme ind og få det tjekket (gratis
) og hvis det så var en dreng, ville vi få pengene for den første scanning tilbage..
Det var vi så igår, og det er stadig en dreng!
hehe.. Hun beklagede meget at de havde taget fejl, vi fik pengene tilbage + en gratis 3D/4D scanning når jeg er længere henne 
Nå, det var lige en 'lille' update fra mig
hehe
Og så vil jeg lige indskyde, at jeg synes lille kbh'er har været meget professionelle, og igår havde vi Caroline på 3 år med til scanningen og hende som scannede mig var rigtig god til at fortælle Caroline hvad vi så
Anmeld