Gravid og rund fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. februar 2014

Anonym trådstarter

Fylder rundt her om et par uger, og der er købt en maaaaasse alkohol og alle de gode venner fra hele DK kommer. 

Nu er dilemaet blot at jeg er 8+4 nå vi skal fejre det, 
og vi vil ikke annoncere graviditeten før jeg er 14+0!

Hvordan ville i holde det hemmeligt at i ikke drikker til jeres egen runde fødselsdag, nu når i endelig var børnefri for et døgns tid? 

Ved at der vil blive serveret shots for mig, men overvejer at kæresten + svoger (han ved det allerede) skal lave shots'ne, men resten er jeg tom for idéer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2014

ano14316

Anonym skriver:

Fylder rundt her om et par uger, og der er købt en maaaaasse alkohol og alle de gode venner fra hele DK kommer. 

Nu er dilemaet blot at jeg er 8+4 nå vi skal fejre det, 
og vi vil ikke annoncere graviditeten før jeg er 14+0!

Hvordan ville i holde det hemmeligt at i ikke drikker til jeres egen runde fødselsdag, nu når i endelig var børnefri for et døgns tid? 

Ved at der vil blive serveret shots for mig, men overvejer at kæresten + svoger (han ved det allerede) skal lave shots'ne, men resten er jeg tom for idéer

Allier dig med en der kan lave dig en masse alkohol fri drinks, alkohol fri vin og gå den vej, så er det også meget sjovere end at drikke sodavand hele aftenen..

Anmeld

7. februar 2014

Mariam90

Tillykke med graviditeten!

Sig at du får antibiotika i øjeblikket og må slet ikke få en dråbe alkohol og at du vil blive rigtig dårlig af så håber jeg at folk forstår det. 

Man kan også have det sjovt uden alkohol hehe Håber det bliver hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.