Juhuu ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. august 2009

dorthemus

Så fik jeg taget HSG´ en idag på Trianglen Røngtenklinik og det gik fint. Altså det var ikke behageligt, men var i det mindste ikke smertefuldt som frygtet
De var SUPERSØDE, især sygeplejesken som bare aede min hånd hele tiden og var så omsorgsfuld
Og det bedste af det hele er, at begge mine æggeledere fungerer helt som de skal og alt ser normalt ud....SKØØØNT 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Så fik jeg taget HSG´ en idag på Trianglen Røngtenklinik og det gik fint. Altså det var ikke behageligt, men var i det mindste ikke smertefuldt som frygtet
De var SUPERSØDE, især sygeplejesken som bare aede min hånd hele tiden og var så omsorgsfuld
Og det bedste af det hele er, at begge mine æggeledere fungerer helt som de skal og alt ser normalt ud....SKØØØNT 

Åhhh... det er jeg glad for at høre min egen moster

Anmeld

3. august 2009

oo

hvor super dejligt! så er det bare i gang eller hvordan? skal du have hormoner eller blir du "bare" insemineret?? nøøøj, tænk lige på hvad du måske skubber rundt på om et år

Anmeld

4. august 2009

dorthemus

Tjuhl skriver:

hvor super dejligt! så er det bare i gang eller hvordan? skal du have hormoner eller blir du "bare" insemineret?? nøøøj, tænk lige på hvad du måske skubber rundt på om et år

Tak  Jamen så venter jeg igen...der er ikke flere prøver jeg skal have så nu veneter jeg på en indkaldelse som nok kommer sidst i september. Derefter blir jeg insemineret  Tror først jeg får hormoner hvis det ikke lykkes med inseminationen??

Anmeld

4. august 2009

oo

dorthemus skriver:

Tak  Jamen så venter jeg igen...der er ikke flere prøver jeg skal have så nu veneter jeg på en indkaldelse som nok kommer sidst i september. Derefter blir jeg insemineret  Tror først jeg får hormoner hvis det ikke lykkes med inseminationen??

det er jo bare viiiiildt spændende syns jeg!

ja, jeg ved slet ikke hvordan det foregår for dig.. jeg er i inseminationsbehandling (normalt) og der får jeg hormoner for at have ekstra æg, men altså, hvis du kan slippe for dem er det jo bare fedt!

Anmeld

6. august 2009

dorthemus

Tjuhl skriver:

det er jo bare viiiiildt spændende syns jeg!

ja, jeg ved slet ikke hvordan det foregår for dig.. jeg er i inseminationsbehandling (normalt) og der får jeg hormoner for at have ekstra æg, men altså, hvis du kan slippe for dem er det jo bare fedt!

Jeg ved ikke hvordan det kommer til at foregå for mig, men håber ikke jeg skal ha hormoner....lyder ikke rart

Anmeld

7. august 2009

ønskebørn74

dorthemus skriver:

Jeg ved ikke hvordan det kommer til at foregå for mig, men håber ikke jeg skal ha hormoner....lyder ikke rart

Det er ikke så slemt som det lyder

Bare klø på, resultatet er det værd!!!

Anmeld

10. august 2009

dorthemus

ønskebarn74 skriver:

Det er ikke så slemt som det lyder

Bare klø på, resultatet er det værd!!!

Tak  Ja man kan udholde meget, så længe der kommer noget godt ud af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.