Happiness skriver:
Så har vi været til JM i morges. Det gik ikke helt som planlagt 
Lillesøster blev for 2 uger siden skønnet til 27-2800gram, men idag kun til 2900. Så enten er hun skønnet forkert for nogle uger siden, ellers tager hun ikke nok på 
Skal til tjek igen om en uge for at se om hun har taget på, og ellers bliver jeg sendt til scanning.
Øv øv øv altså!
Har meget væske i benene så blev tilbudt at komme til akupunktur på hospitalet, men orker ærligt talt ikke at skulle køre den time ialt for det, når jeg i forvejen skal køre turen i forbindelse med psykoterapi og JMtjek en gang om ugen... Så synes måske at skulle køre turen 3 gange om ugen, nok ikke ville gøre tingene meget bedre...
Derudover tilbød hun at indlægge mig til aflastning, da mit humør er gået hormon-amok pga flytning, rengøring af gammelt hus, lapning af nye og en søn der bare ikke har sovet godt i en måned.
Men det takkede jeg også pænt nej tak til, da det ville stresse mig yderligere at vide at min mand skal klare det hele selv.
Hvis jeg stadig har det skidt i uge 39, vil de overveje at sætte mig igang der, grundet min tidligere fødselsdepression. Men håber da jeg kan undgå det. Så jegkan gå i gang af mig selv! Men er på den anden side glad for ikke at skulle gå 13 dage over tid igen!
Nå det blev lige en laaang smøre
Men måtte lige af med det.
God weekend til alle jer derude!

Du får lige

.
Jeg var også hos jm igår for at få tjekket op på det hele. Min krop er blevet overbelastet efter en hård omgang med sygdom hos min søn, som krævede indlæggelse.
Han har det godt igen, men min krop er mærket af det, samtidig med at lillesøster har lagt sig godt og dybt til rette.
Alt var fint igår og bebs er skønnet til 2700-2800 g, men jeg fik besked på at skulle slappe meget af.
Jeg har selv været nervøs for at jeg føder før tid, men jm sagde at hvis jeg bare slapper af kan der gå dage eller flere uger- det kan man ikke sige på forhånd.
Nu ligger jeg i sengen og siger av av og føler, der bliver boret godt og grundigt dernede.

Så i morgen må jeg nok bruge det meste af dagen i sengen, det har nok været for meget med tøjvask i dag! Men frusterende, som du siger, når ens bedre halvdel så skal stå for alt-huslige pligter og være der for sønnen også.

Det blev et langt svar og ikke så konkret til dit, men du er ikke alene om at være frustreret her til sidst i graviditeten.
Når alt kommer til alt skal det nok gå og

for at lillesøster har taget på i næste uge og måske noget familie/venner kan hjælpe med at aflaste dig/jer lidt?