Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Damer
Vil gerne vide hvis det er rigtigt at man som gravid ikke må besøge kræftpatienter som er i kemoterapi behandling?
Hvis nogen har erfaring med det... Ellers skal jeg prøve at kigge lidt på nettet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Altså jeg så min moster som fik kemo og stråler da jeg ventede min den sidste Heldigvis, da hun døde 4 mdr efter han blev født
Jeg ved faktisk ikke om man må, jeg har aldrig hørt om det. Så er egentlig lige så nysgerrig på det, som dig
Mariam90 skriver: Hej Damer Vil gerne vide hvis det er rigtigt at man som gravid ikke må besøge kræftpatienter som er i kemoterapi behandling? Hvis nogen har erfaring med det... Ellers skal jeg prøve at kigge lidt på nettet
Min mor var syg og fik kemo i 3 år.... Min søster var blandt andet gravid og vi har ALDRIG hørt det... Tror hvis man får stråler måske men alm kemo nej
Du må gerne have kontakt til folk som er i kemo terapi. Og også stråle terapi, for den sags skyld. Det er når de er i radioaktiv terapi, at du ikke må. Men der er der jo ingen der må have kontakt med dem (isolation)
Det vil jeg mene at du gerne må. Bare du ikke kommer i kontakt med kropsvæsker. Det kan man jo undgå
Soleil skriver: Altså jeg så min moster som fik kemo og stråler da jeg ventede min den sidste Heldigvis, da hun døde 4 mdr efter han blev født Jeg ved faktisk ikke om man må, jeg har aldrig hørt om det. Så er egentlig lige så nysgerrig på det, som dig
Som jeg forstår af alle herinde så er det ikke problem med kemo kun radioaktiv behandling. Så det er dejligt at høre da min svigermor skal have kemo(igen).
Men din søn er da sund og rask ik ?
Yurie skriver: https://kbnet3.cancer.dk/kb_letterbox/issue_view.a spx?ID=1831Her er et svar fra en fra kræftens bekæmpelse
https://kbnet3.cancer.dk/kb_letterbox/issue_view.a spx?ID=1831Her er et svar fra en fra kræftens bekæmpelse
Jeg kan desværre ikke åbne siden tack for svar
stjernehimmel skriver: Min mor var syg og fik kemo i 3 år.... Min søster var blandt andet gravid og vi har ALDRIG hørt det... Tror hvis man får stråler måske men alm kemo nej
Jeg fik det at vide af min mands familie som hørt det fra udlandet så jeg tænkte nok at det ikke passede.
Men jeg håber at din mor har det godt. Det er hårdt at gå igennem . Tak for svar
Elgaard73 skriver: Du må gerne have kontakt til folk som er i kemo terapi. Og også stråle terapi, for den sags skyld. Det er når de er i radioaktiv terapi, at du ikke må. Men der er der jo ingen der må have kontakt med dem (isolation)
Dit svar hjalp mig Tak for dit svar Jeg kan ikke rigtigt finde noget på nettet.
Det er godt at vide
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128