hvornår får man normalt plukveer ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.825 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. august 2009

DianaMalou

ja jeg er jo kun 17+4 men er lidt i tvivl om hvornår man kan få plukveer og ville da bare høre om nogen kan gove et svar på hvornår man sådan ca begynder at få det ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2009

Unalisa

man begyndte ca. i uge.24 med at have plukveer har jeg læs herinde i uge for uge

Anmeld

3. august 2009

Halbschön

DianaMalou skriver:

ja jeg er jo kun 17+4 men er lidt i tvivl om hvornår man kan få plukveer og ville da bare høre om nogen kan gove et svar på hvornår man sådan ca begynder at få det ..

Det er forskelligt fra graviditet til graviditet.. Nogle får det helt i starten, andre får først ´lige inden fødslen..

Begge dele er normalt

Anmeld

3. august 2009

mariamiss6

Det er rigtigt det er midt i 20-erne de kan begynde at komme..... men hvis du er første gangs gravid, skal du ikke regne med at lægge mærke til dem... det er faktisk meget normalt at man først mærker dem sidst i graviditeten, og for nogle slet ikke, i hvert fald ikke i første graviditet.

hvis du ikke lægger mærke til dine plukveer senere i graviditeten, kan du glæde dig over det, for de kan i mange tilfælde føles som en stor mavepuster.
og en mavepuster hvert 10. minut i 6 måneder (for mit vedkommende) er ikke ret sjovt i længden...

og man kan sleeeeet ikke sammenligne plukveer og rigtige veer, de er stor forskel, og mn kan ikke forberede sig på følelsen af føde-veer ved at sammenligne dem med pluk-veer.... det føles slet ikke ens...

Anmeld

3. august 2009

Mary

Jeg har haft plukkeveer i noget tid nu, og det er nu helt korrekt siger min jdm. Jeg er 18+3 og jeg er ikke i tvivl! Jeg er tredjegangs gravid, så det har måske noget sige, i hvert fald ved jeg jo hvad jeg skal mærke efter. Er dog ret sikker på at man har plukkeveer i det meste af graviditeten, men bare på et stadie hvor det ikke mærkes i starten.

Anmeld

3. august 2009

quity

Mine plukkeveer startede i uge 16. Det er tidligt, men det er meget forskelligt fra graviditet til graviditet

Anmeld

3. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg tror det er meget for forskelligt, men hvsi det bliver meget, at du har plukkeveer, så skal du i hvertfald tage det med RO!!! - Det er jo et tegn på stress i graviditeten også!!!...

Så slap af det er vidst helt normalt.

(jeg har flyttet tråden )

Anmeld

3. august 2009

Englebisse

Nogle får slet ikke plukveer. Jeg havde næsten ikke nogle kun lige de sidste 2 uger op til fødslen, men de var ikke noget at snakke om. Så nogle kan være heldig at undvære dem. Har hørt de kan være slemme de plukveer.

Anmeld

3. august 2009

DianaMalou

mange taak for alle jeres svar ..
har nemlig været lidt i tvivl om jeg nu havde eller ik .. men det kan os bare være de der smeter man får når ens livmoder vokser .. men har haft en del smeter omkring skambenet og lidt om maven .. hvor jeg bare tænkte fuck det gjorder nas ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.