Pluk veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. august 2009

Orkide86

Hej..
Ville lige høre om det er normalt at jeg ikke har haft pluk veer endnu?? jeg er idag 25+6. jeg har ihvertfald ikke lagt mærke til nogen??
Læser så mange der har dem.. men ja er det unormalt jeg ikke har?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2009

Unalisa

jeg har heller ikke haft ´plukveer endnu. men har læst at alle får det om man så mærke til dem eller ej..

Vil bare sige det er fuldstændig normal efter det jeg havde læst mig frem til.. hehe

Anmeld

3. august 2009

Orkide86

Okay tak.. synes bare det er så underligt at alle snakker om det og har dem. men jeg har ikke,

Anmeld

3. august 2009

Unalisa

Mirjam123 skriver:

Okay tak.. synes bare det er så underligt at alle snakker om det og har dem. men jeg har ikke,

du har det også, men mærke dem bare ikke... 

det er trods alt kun godt vil jeg sige.. heheh . hvem gide have ondt.smiler

Anmeld

3. august 2009

Orkide86

Det har du selvfølgelig ret i..

Anmeld

3. august 2009

LineD

Mange har dem uden at ligge mærke til dem, den eneste grund til jeg har lagt mærke til en enkelt eller 2 er fordi jeg har lagt og slappet af og pludselig blev maven stenhård

Du er skam helt normal

Knus Line, 23+0

Anmeld

3. august 2009

miniuldahl

ja jeg ville også mene det er helt normal jeg har heller ikke mærket noget endnu og jeg er sat til den 7 november lige 3 dage før dig

Anmeld

3. august 2009

mariamiss6

Hvis du er gravid for første gang, så ville det faktisk være lidt unormalt hvis du kunne mærke plukveerne, for det burde man ikke...

altså selvfølgelig kan det lade sig gøre for nogen at mærke dem første gang (tro mig, taler af erfaring) men de fleste bør ikke mærke sine plukveer før 2. graviditet eller mere, og aller tidligst sidst i graviditeten hvis det er 1. gang...

så du e rhelt normal, og det er heller ikke skide skægt at kunne mærke hver eneste plukve... de slemme føles som mavepustere, prøv du det hver 10. minut i 6 måneder, så er det sgutte nogen dans på roser at være gravid længere hehe

Anmeld

3. august 2009

Mira0911

Jeg mærkede ikke noget til plukveer i min graviditet... Så nej du er da ikke unormal..

Anmeld

3. august 2009

Nanna1985

Nogle mærker dem og andre gør ikk.. Det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.