barsel.. 8 uger tilbage.. men..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
5 svar
7 synes godt om
7. februar 2014

justagirl

Ja.. er gået på barsel i dag.. havde sidste arbejdsdag i går..

var lige et smut på fødegangen igen her mandag aften, da jeg natten til søndag vågnede op og var drivvåd fra skeden og ned.. men hvad det var kan de ikke svare på..

jeg har ingen ide om hvad jeg skal foretage mig i de 8 uger.. har al for megen krudt i numsen.. men jeg bevæger mig stadig for meget sagde jordemoderen i mandags.. da jeg havde en del plukveer.. på en halv time..

synes bare ikke jeg laver andet end at slappe af

kan ikke strikke eller noget.. så hvad søren skal jeg lave :s ..nogle gode bud? ..

og i skal da heller ikke snydes for et mave billede.. i må lige bærer over med mine tigerstriber.. ..   som jordemoderen selv sagde.. '' en lille fin mave''

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2014

L&V

justagirl skriver:

Ja.. er gået på barsel i dag.. havde sidste arbejdsdag i går..

var lige et smut på fødegangen igen her mandag aften, da jeg natten til søndag vågnede op og var drivvåd fra skeden og ned.. men hvad det var kan de ikke svare på..

jeg har ingen ide om hvad jeg skal foretage mig i de 8 uger.. har al for megen krudt i numsen.. men jeg bevæger mig stadig for meget sagde jordemoderen i mandags.. da jeg havde en del plukveer.. på en halv time..

synes bare ikke jeg laver andet end at slappe af

kan ikke strikke eller noget.. så hvad søren skal jeg lave :s ..nogle gode bud? ..

og i skal da heller ikke snydes for et mave billede.. i må lige bærer over med mine tigerstriber.. ..   som jordemoderen selv sagde.. '' en lille fin mave''

Hvis du har nogle veninder der går hjemme så ta på cafe med dem, få ordnet noget af det der som man ikke lige når i hverdagn, forkæl dig selv lidt med evt massage, ansigtsbehandlinger, osv. Se en go film, nyd den sidste tid som bare dig og jer som par for når den lille kommer er det bare væk i det omfang man er vandtil

Anmeld

7. februar 2014

justagirl

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Hvis du har nogle veninder der går hjemme så ta på cafe med dem, få ordnet noget af det der som man ikke lige når i hverdagn, forkæl dig selv lidt med evt massage, ansigtsbehandlinger, osv. Se en go film, nyd den sidste tid som bare dig og jer som par for når den lille kommer er det bare væk i det omfang man er vandtil

har ikke rigtig nogle veninder tilbage..

er realtiv ung mor 19 år.. bliver 20 iår.. siden jeg fortalte jeg skulle være mor, og at det var planlangt er de fleste smuttet.. men har nogle få tilbage.. som jeg også har planer med.. men vente tiden indtil da.. da de bor langt væk..

pengene er heller ikke så store i øjeblikket pga vi lige er flyttet i hus.. så det må heller ikke koste for meget..

det sq ikke nemt..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. februar 2014

Morigen

justagirl skriver:

er realtiv ung mor 19 år.. bliver 20 iår.. siden jeg fortalte jeg skulle være mor, og at det var planlangt er de fleste smuttet.. men har nogle få tilbage.. som jeg også har planer med.. men vente tiden indtil da.. da de bor langt væk..

pengene er heller ikke så store i øjeblikket pga vi lige er flyttet i hus.. så det må heller ikke koste for meget..

det sq ikke nemt..

Er der drivhus i haven??
Hvis har, eller evt en god varm terrasse kan du begynde at forspire tomater i vindueskarmen så de er klar til at komme ud i drivhus / på terrassen til maj / juni (alt efter temperaturen til den tid )

Læse nogle gode krimier, hvis børneværelset ikke er helt færdig kan du sikkert finde på lidt syslerier til det

Bage boller og kage til at putte i fryseren, så i har noget til "uventet /ventet" gæster når du har født..

Anmeld

7. februar 2014

L&V

justagirl skriver:

det sq ikke nemt..

Øv hvor træls men på den anden side så lære man da hvem der er ens rigtige venner..

Så må du finde en hobby Vi havde faktisk meget glæde af hjemmelavede færdig retter i fryseren, det ku være du skulle igang med at lave mad så det bare ska tages op når i skal spise.

Tror os man lære at slappe af efter lidt tid. Nu har jeg gået hjemme på barsel i knap 3 år med et lille brud på 4 måneders arbejde og det tager da lige lidt tid før man kommer ned i tempo og finder ud af at nyde det

Anmeld

7. februar 2014

VIPpigen

Hvad med at kigge på ideer til dåbsindbydelser. Find inspiration, og begynd at lave selve kortet. Teksten kan altid vente. Vi lavede kort, hvor vi efter limede teksten ind, og billeder af Lilje på. Så i gang med at finde inspiration

Og ellers kig på pintrest for andet inspiration til forskellige ting du kan sidde stille og lave... De har masser af sjove ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.