Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så fik jeg endelig lagt et nyt mavebillede op, måske det sidste inden fødselLillesøster har allerede lagt sig dybt og godt til rette, det fik jeg bekræftet igår hos jm. Så forstår jeg bedre, at jeg de sidste 14 dage er blevet en del mere øm og føler en tyngdefornemmelse i underlivet det meste af dagen.Hun er stadig ret aktiv og blev skønnet til 2700-2800 gForhåbentlig går der en del uger endnu inden hun kommer, men jeg har på fornemmelsen at det bliver før termin endnu en gang.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Super fin mave.
MIWULA skriver: Super fin mave.
M_V skriver: Hvor er du flot
Hvor er du flot
Flot babymave!
-Milla- skriver: Så fik jeg endelig lagt et nyt mavebillede op, måske det sidste inden fødselLillesøster har allerede lagt sig dybt og godt til rette, det fik jeg bekræftet igår hos jm. Så forstår jeg bedre, at jeg de sidste 14 dage er blevet en del mere øm og føler en tyngdefornemmelse i underlivet det meste af dagen.Hun er stadig ret aktiv og blev skønnet til 2700-2800 gForhåbentlig går der en del uger endnu inden hun kommer, men jeg har på fornemmelsen at det bliver før termin endnu en gang.
Smukt
Babymor1013 skriver: Flot babymave!
Miss Church skriver: Smukt
-Milla- skriver: Mange tak. Hvordan går det med din mave?
Mange tak. Hvordan går det med din mave?
Det går helt fint. Imorgen er jeg i uge 35+0
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128