Secondsale ?? Får man besked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
8 svar
4 synes godt om
6. februar 2014

Troldemommi

Hvis der er en der byder på noget man har til salg får man så en besked om det ??? 

på forhånd tak for hjælpen 

Monica 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2014

Lullaby*

Monica P skriver:

Hvis der er en der byder på noget man har til salg får man så en besked om det ??? 

på forhånd tak for hjælpen 

Monica 

Ja mener helt bestemt at man får en mail. Du kan også se det her på baby.dk når du logger på

Anmeld

6. februar 2014

Muhmi

Lullaby* skriver:

Ja mener helt bestemt at man får en mail. Du kan også se det her på baby.dk når du logger på

Nej det gør man ikke mere... Man får ikke notifikationer herinde mere, det er jeg egentlig lidt ked af da der kan gå lang tid før man så ser på den næste gang

Anmeld

6. februar 2014

Troldemommi

Muhmi skriver:

Nej det gør man ikke mere... Man får ikke notifikationer herinde mere, det er jeg egentlig lidt ked af da der kan gå lang tid før man så ser på den næste gang

Øv så ser jeg dem sikkert ikke 

monica

Anmeld

6. februar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Muhmi skriver:

Er det ikke meget nyt? Det er da vildt irriterende, så skal man huske, at gå ind og tjekke

Anmeld

6. februar 2014

K&S

Muhmi skriver:

Jeg har solgt noget i starten af ugen og jeg har fået både mail og notifikation herinde

Anmeld

6. februar 2014

Troldemommi

MoarHvidovre skriver:

Er det ikke meget nyt? Det er da vildt irriterende, så skal man huske, at gå ind og tjekke

Gad vide om det har noget at gøre med om man er plus medlem eller ej 

Anmeld

6. februar 2014

TNBC

Monica P skriver:

altså jeg får af vide hvis jeg har skrevet en kommentar eller et brev til en bruger, som notifikation. og jeg er ikke plusmedlem.

men ved ikke om det er det samme.

Anmeld

6. februar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Monica P skriver:

Nå, ja, det kan da godt tænkes. Vi kan hurtigt finde ud af det, hvis der er en som skriver en kommentar på noget jeg har til salg. Jeg er plus medlem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.