Hindeløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2014

Michelle21

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Ikke overhovedet. Fik det lavet begge gange men endte alligevel med igangsættelse

Jeg håber jeg er heldig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2014

k&k&k&k

Michelle21 skriver:

Hvis jeg ikke har født inden på mandag skal jeg sættes igang der, og de vil bare tage vandet..

Og jeg er helt klar over det.. jeg slapper virkelig også af,.. jeg får strikket en masse lige pt

Jeg har bare mange regelmæssige plukveer, håber de udvikler sig..

Da de tog mit vand gik der lige præcis 7 minutter inden den første ve kom, efter en time var veerne så stærke/intense at jeg bad om EPI!

Fik den aldrig for der var ventetid og da de endelig kom var jeg 8 cm åben.

Men du vil være i mine tanker fra nu af og indtil der kommer en Update fra dig! God weekend og god arbejdslyst

Anmeld

8. februar 2014

Michelle21

k&k&k&k skriver:

Da de tog mit vand gik der lige præcis 7 minutter inden den første ve kom, efter en time var veerne så stærke/intense at jeg bad om EPI!

Fik den aldrig for der var ventetid og da de endelig kom var jeg 8 cm åben.

Men du vil være i mine tanker fra nu af og indtil der kommer en Update fra dig! God weekend og god arbejdslyst

Årh, jeg håber bare inderligt at jeg selv går i fødsel, jeg orker virkelig ikke og være gravid mere, jeg er virkelig blevet belastet af det.. 

Så er jeg også bare mega utålmodig på og se min lille basse, og hvordan han har det, men mon det er fordi han har det lidt for godt derinde, siden han ikke er kommet ud endnu?? ;p

Jeg har stadig regelmæssige plukveer, men det er virkelig ligesom om de ikke vil udvikle sig

Og mange tak, jeg skal nok komme med en update ligeså snart der er sket noget, eller sker noget jeg kan jo være heldig at der sker noget i nat..

Anmeld

8. februar 2014

Clisolka

Michelle21 skriver:

Hej piger, 

Jer der fik lavet hindeløsning, hjalp det og hvornår fødte i efter?? 

Jeg fik det lavet 39+1 - lillebror kom selv 3 dage efter Det var meningen, at jeg skulle møde til at få taget vandet samme dag som han selv kom

Anmeld

8. februar 2014

Michelle21

Babymor1013 skriver:

Jeg fik det lavet 39+1 - lillebror kom selv 3 dage efter Det var meningen, at jeg skulle møde til at få taget vandet samme dag som han selv kom

Jeg håber også snart der sker noget

Anmeld

8. februar 2014

LMX

Fik en 41+0 om formiddagen og havde født indenfor ét døgn. 41+1 kl 3:35 ca 3 timer efter de første veer hvor jeg ikke mere var i tvivl om at det var fødslen der var igang 

Anmeld

8. februar 2014

mortilluckas

Håber du er en af de heldige ❤️ 

En en pokkers masse ve-støv afsted til dig 

Anmeld

8. februar 2014

Muffinmus

Altså, jeg fik det faktisk lavet da jeg havde fået veer. Men de var uregelmæssigt osv. Så for at hjælpe kroppen med bedre veer tog tog hun lige en tur dernede...pænt ubehageligt, men efter 15 min fik jeg kraftige veer og maver i aktiv fødsel kort efter og kom op på FG tror hun blev født...HM, skal lige tænke. Tror hun pillede kl 13.30 og kl 16 var hun født.

Anmeld

8. februar 2014

Michelle21

LMX skriver:

Fik en 41+0 om formiddagen og havde født indenfor ét døgn. 41+1 kl 3:35 ca 3 timer efter de første veer hvor jeg ikke mere var i tvivl om at det var fødslen der var igang 

Så heldig var jeg desværre ikke

Anmeld

8. februar 2014

Michelle21

mortilluckas skriver:

Håber du er en af de heldige ❤️ 

En en pokkers masse ve-støv afsted til dig 

Mange tak, jeg tager imod med kyshånd, det er virkelig hårdt nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.