Hårfarve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
5 svar
4 synes godt om
6. februar 2014

NadiaDybroSvendsen

Hej alle sammen 

Jeg er idag 24+6 og jeg er utrolig træt af mit hår. De har været farvet rødt, men nu efter så mange mdr. har jeg fået 7-10 cm udgroninger og den røde farve er falmet  

Vil høre om det er helt åndsvagt at farve striber i håret med hætte på? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2014

MetteS81

Det siges jo at man helst skal holde sig fra hårfarvning i graviditeten...men når det så er sagt, så får jeg altså selv lavet lyse striber hos en grøn frisør i kbh. Jeg kan ikke holde ud at se på min udgroning, og jeg føler mig meget bedre tilpas over ikke at skulle bekymre mig over den. Til gengæld er der så så mange andre ting jeg holder mig fra.....alt med måde, vil jeg sige  Hvis hårfarven er økologisk synes jeg godt du kan farve med hætte...og for at være endnu mere sikker, så sørg for at farven ikke rammer hovedbunden. 

Anmeld

8. februar 2014

Rødhætte

NadiaDybroSvendsen skriver:

Hej alle sammen 

Jeg er idag 24+6 og jeg er utrolig træt af mit hår. De har været farvet rødt, men nu efter så mange mdr. har jeg fået 7-10 cm udgroninger og den røde farve er falmet  

Sidst jeg var gravid fik jeg striber i håret. Synes du skal gøre det du har det bedst med

Anmeld

8. februar 2014

Mettefpigen

Det bestemmer du selv, men nej jeg gjorde det ikke... jeg har farvet hår uafbrudt siden jeg var 16 år men farvede ikke mit hår mens jeg var gravid :-)

Anmeld

8. februar 2014

MR-82

Jeg ville lade være. Hårfarve hvad enten det er skylle farve, permanent,  øko eller henna, indeholder kemikalier,  der går i blodbanen. Nogle af disse kemikalier er mutagene, kræftfremkaldende. Hvad med at prøve en ny frisure?  Måske det kan få tankerne lidt væk fra udgroningen:-) 

Anmeld

8. februar 2014

LineV

NadiaDybroSvendsen skriver:

Hej alle sammen 

Jeg ville personligt heller ikke gøre det. Jeg har også en ud groning fra lysebrunt til meget mørkebrunt, men jeg ville ikke turde tage chancen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.