Øv altså.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.628 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. februar 2014

Fra2-3..Håb

Venter på svar om mit hcg niveau. Lægen taler om en udskrabning hvis niveauet er faldet. Det skrammer mig ikke, men jeg har alligevel nogle spørgsmål.

Hvis jeg vælger ikke at få en udskrabning, hvad sker der så? Vil jeg så (hvis der stadig sidder lidt) små bløde ind til næste mens, og det sidste så bliver udstødt der.. eller kan jeg recikere at mens lader vente på sig fordi jeg ikke er hel tømt?? 

Jeg har blødt rigtig meget det første døgn og der var massere af klumper i. er på tredje dagen nu og der er stadig lidt blod. 
Hvis jeg vælger og vente og se om kroppen selv kan klare det og så om en uge får af vide at der stadig er noget og vælger en udskrabning, vil min mens så komme senere, eller har det ikke indflydelse på det??

Håber det giver lidt mening og at der sidder nogle kloge kvinder som kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2014

Lrm

Jeg har for 4 uger siden fået udskrabning fordi at sandsynligheden med piller alligevel ville være at en udskrabning bliver nødvendig! Fordi pillerne ikke altid tager alt med ud!

synes ikke udskrabning var slemt overhovet! Havde ingen smerter bagefter. Dog har jeg blødt i 4 uger nu, noget brunligt blod!

så var lige forbi sygehuset igår og ja havde stadig en lille blodansamling som ikke var kommer ud via udskrabning.

igår indtog jeg så disse piller som skulle få de sidste blødninger ud, men de har ikke virket, så nu venter jeg på lægen ringer, om jeg skal ha en udskrabning igen 

ved end ikke om det hjælper dig, men det er min historie! 

Anmeld

6. februar 2014

Lrm

Lrm skriver:

Jeg har for 4 uger siden fået udskrabning fordi at sandsynligheden med piller alligevel ville være at en udskrabning bliver nødvendig! Fordi pillerne ikke altid tager alt med ud!

synes ikke udskrabning var slemt overhovet! Havde ingen smerter bagefter. Dog har jeg blødt i 4 uger nu, noget brunligt blod!

så var lige forbi sygehuset igår og ja havde stadig en lille blodansamling som ikke var kommer ud via udskrabning.

igår indtog jeg så disse piller som skulle få de sidste blødninger ud, men de har ikke virket, så nu venter jeg på lægen ringer, om jeg skal ha en udskrabning igen 

Det er vigtigt alt er helt ude, ellers tror jeg ikke din mens kommer, men er ikke sikker!

Anmeld

6. februar 2014

Fra2-3..Håb

Lrm skriver:

Øv hvor lyder det træls :/ Håber snart du er ude på den anden side

Anmeld

6. februar 2014

Fra2-3..Håb

Lrm skriver:

Det er vigtigt alt er helt ude, ellers tror jeg ikke din mens kommer, men er ikke sikker!

Okay, det er nemlig det jeg under mig over. altså om kroppen ikke selv kan "ryde op".. hmm

Anmeld

6. februar 2014

Lrm

JuleHåb skriver:

Okay, det er nemlig det jeg under mig over. altså om kroppen ikke selv kan "ryde op".. hmm

Tror det ikke desværre! Så hvis det hele ikke er ude med pillerne, vil en udskrabning blive nødvendig

Anmeld

6. februar 2014

morlinen

Jeg har lige været igennem det samme. Jeg fik pillerne, men alt var ikke ude efter en uge, så jeg fik en omgang piller mere, som først virkede halvandet døgn senere. Blødte i 19 dage og er endelig færdig nu. Mit hcg er blevet fulgt med flere blodprøver, og i fredags var det på 10, så det burde være på 0 nu. 

Min Gyn sagde, at hvis 2. omgang piller ikke virkede, så ville den lille rest, der var tilbage, komme ud med næste mens. Men blødningen er heldigvis stoppet, så nu er jeg "normal" igen

Håber du også snart kan få det overstået��

Anmeld

6. februar 2014

Fra2-3..Håb

morlinen skriver:

Jeg har lige været igennem det samme. Jeg fik pillerne, men alt var ikke ude efter en uge, så jeg fik en omgang piller mere, som først virkede halvandet døgn senere. Blødte i 19 dage og er endelig færdig nu. Mit hcg er blevet fulgt med flere blodprøver, og i fredags var det på 10, så det burde være på 0 nu. 

Min Gyn sagde, at hvis 2. omgang piller ikke virkede, så ville den lille rest, der var tilbage, komme ud med næste mens. Men blødningen er heldigvis stoppet, så nu er jeg "normal" igen

Håber du også snart kan få det overstået��

Dejligt at høre og hvor er det dejligt for dig at det er hold op, håber ikke jeg skal bløde i 19 dage :/ er spændt på hvad lægen siger i morgen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.