Kan et skænderi være skyld i ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

837 visninger
4 svar
3 synes godt om
6. februar 2014

Anonym trådstarter

Hej allesammen!

Jeg kan ikke google mig frem til noget svar! Men jeg har haft utrolig mange humørsvingninger, hvilket resulterede i et skænderi med min kæreste. Derfor vil jeg nu spørge, om et skænderi kan forårsage ufrivillig abort? Jeg har nemlig lidt anderledes smerter i maven end jeg plejer .
Og det gør mig bare så ked af det, da vi ikke er typerne der skændes særlig tit.

Jeg er ikke særlig langt henne omkring 4+5.

Mvh.
en der gerne vil være anonym.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2014

L&V

Anonym skriver:

Hej allesammen!

Jeg kan ikke google mig frem til noget svar! Men jeg har haft utrolig mange humørsvingninger, hvilket resulterede i et skænderi med min kæreste. Derfor vil jeg nu spørge, om et skænderi kan forårsage ufrivillig abort? Jeg har nemlig lidt anderledes smerter i maven end jeg plejer .
Og det gør mig bare så ked af det, da vi ikke er typerne der skændes særlig tit.

Jeg er ikke særlig langt henne omkring 4+5.

Mvh.
en der gerne vil være anonym.

Nej man abortere hvis der er noget med embryoet eller er udsat for traume eller sygdom

Anmeld

6. februar 2014

Anonym trådstarter

Nej man abortere hvis der er noget med embryoet eller er udsat for traume eller sygdom

Så kan jeg slappe af igen - og håber mavesmerterne kommer pga. en lidt mere travl dag end ellers.

Tak for svar :-).

Anmeld

6. februar 2014

Lilotte87

Enig med lækkermåsen 

Anmeld

6. februar 2014

L&V

Anonym skriver:

Så kan jeg slappe af igen - og håber mavesmerterne kommer pga. en lidt mere travl dag end ellers.

Tak for svar :-).

Benene op og forkæl dig selv lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.