Anonym skriver:
Ja, som overskriften , jeg har plukveer omkring 10 gange i timen , jeg skal til lægen kl 2, men de sagde da lige i Tlf at jeg ikke skulle være overrasket hvis jeg begyndte og bløde og babyen ikke levede mere.......... Hun sagde "det er nok en baby der vil tidligt ud" øh, ja? Som i ud nu i uge 11!! Tak for det. Nu kan jeg sidde her i skolen og prøve og holde tårene inde indtil kl 2!!!! 
Der er er en del kvinder der har mange plukveer, også meget tidligt i graviditeten.
Er du slank? Plukveer mærkes og kommer ofte stærkere og hyppigere hvis man ikke har så meget fedt på sidebenene.
Jeg havde også cirka 10 plukveer i timen, dog først fra uge 16, men alligevel... Uanset om jeg lå på sofaen og slappede helt af, eller bevægede mig rundt, de var ikke til at slippe af med. Jeg fødte 40+4.
Jeg var også udsat for en virkelig ufølsom vagtlæge - det kan de bare ikke være bekendt når man er i en så sårbar situation... 
Jeg
for at du bare er en af "os", der får mange plukveer uden at det betyder noget for graviditeten!
Anmeld