Ingen graviditetstegn!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
7 svar
1 synes godt om
6. februar 2014

nebbe

Hej alle sammen. Ville høre om nogle af jer har erfaringer med følgende. Er gravid i 6. uge. 5+2. Mærker på ingen måder nogen tegn på graviditet. Har ingen symptomer. Hverken brystspændinger, kvalme eller træthed. Har et par gange haft menslignende smerter aften og nat. Har taget ny test idag der viser tydelig positiv. Er det på nogen måde normalt. Hvornår skal jeg reagere på ingen symptomer og evt. kontakte læge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2014

M&N

nebbe skriver:

Hej alle sammen. Ville høre om nogle af jer har erfaringer med følgende. Er gravid i 6. uge. 5+2. Mærker på ingen måder nogen tegn på graviditet. Har ingen symptomer. Hverken brystspændinger, kvalme eller træthed. Har et par gange haft menslignende smerter aften og nat. Har taget ny test idag der viser tydelig positiv. Er det på nogen måde normalt. Hvornår skal jeg reagere på ingen symptomer og evt. kontakte læge?

Det er meget almindelig ikke at have symptomer, ligeså vel som at have symptomer

Hvis du er nervøs, så kunne du evt. købe en tidlig scanning?

Anmeld

6. februar 2014

Mie89

nebbe skriver:

Det er skam helt normalt ! Og glæd du dig bare over det  Du er hverken mere eller mindre gravid pga symptomerne 

Og tro mig, når først kvalmen melder sin ankomst, savner man absolut at være fri for den ! 

Anmeld

6. februar 2014

nebbe

^Tusinde tak for svar. Glæder mig også over den manglende kvalme men bliver samtidig lidt bekymret når man læser hvad der opleves allerede før en positiv test. Husker mig selv på det må være de historier/oplevelser der oftest fremhæves.

Anmeld

6. februar 2014

Humanincubator

Nyd det

Anmeld

6. februar 2014

Putomanen

Jeg fik først symptomer nogle uger efter den positive test.
Det er meget forskelligt, hvornår folk oplever symptomer, hvilke de oplever og om de overhovedet oplever nogen.

Så prøv at nyde det og vær ikke urolig

Anmeld

6. februar 2014

lineog4

Jeg har været gravid 4 gange og gået til termin alle gangene. Jeg har aldrig haft kvalme, brystspændinger, men var vist nok træt den første gang - de andre gange var jeg ikke mere træt end normalt. Jeg havde ingen tegn på at være gravid andet end jeg var sikker de feste 3 gange på jeg skulle have mens og så at maven begyndte at vokse lidt som tiden gik....

Jeg ved ikke om det er helt unormalt, men har da mødt andre 

Anmeld

6. februar 2014

Clisolka

nebbe skriver:

Det er lige så normalt ikke at have symptomer, som det er at have symptomer

Begge gange jeg har været gravid gik der et stykke tid før jeg selv fik symptomer, men nyd det så længe det varer

Her 2. gang havde jeg ingen symptomer på hverken at være gravid eller at jeg skulle have min mens, foruden at en test var positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.