Gummistøvler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

874 visninger
9 svar
1 synes godt om
6. februar 2014

Francisca

Er der nogle som kan anbefale nogle gode gummistøvler?

Min datter er 20 måneder og jeg er begyndt at købe ind til forårs garderoben med termotøj regntøj gummistøvler osv.

Er der nogle i kan anbefale?

Sidste gang havde hun nogle fra Bisgaard regntøj fra celavi og termo fra Mikk Line.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2014

Muffinmus

Jeg har lige købt Bundgaards til min, til halv pris flotte lyslilla. Det 3 par hun har, da hun også har den forede vinterudgave. Men ellers har je hørt celavi sidder godt på fødderne...

Anmeld

6. februar 2014

Francisca

MariaE skriver:

Jeg har lige købt Bundgaards til min, til halv pris flotte lyslilla. Det 3 par hun har, da hun også har den forede vinterudgave. Men ellers har je hørt celavi sidder godt på fødderne...

Kunne være jeg skulle prøve Bundgaard og celavi på hende

Anmeld

6. februar 2014

Røverdatter

Min søn har nogle fra Tretorn og de er virkelig lækre og super gode i kvalitet. Kender andre der bruger Skofus termostøvler.

Anmeld

6. februar 2014

modesty

Francisca skriver:

Min datter er 20 måneder og jeg er begyndt at købe ind til forårs garderoben med termotøj regntøj gummistøvler osv.

Sidste gang havde hun nogle fra Bisgaard regntøj fra celavi og termo fra Mikk Line.

Min søn har haft dyre, nye støvler fra Bisgaard, og to par jeg har købt på loppemarked og ikke aner hvilket mærke er. Alle tre har holdt tæt. Så min erfaring siger mig at der ikke er den store forskel.

Anmeld

6. februar 2014

Laulund87

MariaE skriver:

På nettet? Jeg leder nemlig også efter Bundgaard

Anmeld

6. februar 2014

Muffinmus

Nej, det var i ønskebørn der havde  billige røjsere, både Bisgaard og bundgaard.

Anmeld

6. februar 2014

Pcokate

Francisca skriver:

Dem fra føtex/bilka mærket har været det der har fungeret bedst for os

Anmeld

6. februar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Vi har haft et par fra førex og så har vi også et par bundgaard gummistøvler. Begge fungerer fint.

Anmeld

23. juni 2014

Mhpp

Vi har her hos os købt vores seneste gummistøvler på hos www.sport24.dk 

Vi valgte at købe et par Viking efter et vennepar havde snakket godt om dem.

http://www.sport24.dk/viking-gummistovler

Vi har ikke fortrudt købet, tiltrods for at der ikke har været ret meget grund til at gå i dem den seneste tid

Håber alle får en dejlig sommer  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.