blødning efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. februar 2014

Anonym trådstarter

Nu er det knap 2 uger siden jeg fødte, blødte kraftigt de første Par dage, der efter var det som mens sidste dag i en uges tid, siden i går bløder jeg igen relativt meget, med små klumper i, er det normalt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2014

Leneur

Anonym skriver:

Nu er det knap 2 uger siden jeg fødte, blødte kraftigt de første Par dage, der efter var det som mens sidste dag i en uges tid, siden i går bløder jeg igen relativt meget, med små klumper i, er det normalt???

Ork ja, jeg blødte on/off i næsten 8 uger men jeg hørte vist også til i den uheldige afdeling, så tag det stille og roligt..

Anmeld

6. februar 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Ganske normalt, ja

De første 5 uger efter fødslen blødte jeg on and off - også med små klumper

Anmeld

6. februar 2014

sulo

Anonym skriver:

Vil også sige det er normalt, blødte selv i 15 dage det svingede også meget i styrken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.