Dåb bryllup eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
1 svar
1 synes godt om
6. februar 2014

81

Vi har snakket om at bliv gift når vi en gang skal holde dåb man vi er ikke enig om hvordan det skal gøre vi er eni om at vi ikke rigtig gider det med at siger at msn i

Vi har snakket om at gifte os jeg vil holde det til dåb og så gøre vi det der så det bliver en overraske vi vi dem. Vi er enig om at vi ikke gider lange taler og at man ikke kan leve uden hinanden når man har vært så lang tid så ved man at man ikke altid gå og er romantisk og min kæreste god har de ved det vil i så ikke mene at man så for venter lange taler stor fest og hvad da eller høre med til et bryllup ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2014

TNBC

81 skriver:

Vi har snakket om at bliv gift når vi en gang skal holde dåb man vi er ikke enig om hvordan det skal gøre vi er eni om at vi ikke rigtig gider det med at siger at msn i

Vi har snakket om at gifte os jeg vil holde det til dåb og så gøre vi det der så det bliver en overraske vi vi dem. Vi er enig om at vi ikke gider lange taler og at man ikke kan leve uden hinanden når man har vært så lang tid så ved man at man ikke altid gå og er romantisk og min kæreste god har de ved det vil i så ikke mene at man så for venter lange taler stor fest og hvad da eller høre med til et bryllup ?

Jeg var inviteret til barnedåb og 30års fødselsdag i november, og lige pludselig sagde præsten; Ja de vælger så også lige at blive viet.. Vi sad sådan her; :O

Men de havde selv lavet kage, og så blev der lige skrevet en sang(meget hurtigt), og en løb ned i brugsen og købte ris, og jeg kan ikke huske om der var taler. Der var en kort brudevals, med afklippede sokker. men ellers var det bare stille og roligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.