Sulten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
6 svar
1 synes godt om
5. februar 2014

Papillon

Andre der er sultne hele tiden?  

Min mave knurrer af sult ca. en gang hver anden time. Det er lidt belastende, for jeg gider virkelig ikke spise hele tiden Synes nu også, at jeg får både fibre og protein nok, så det er ikke sammensætningen, der burde være årsag til den konstante sult..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2014

Q86

Er også sulten hele tiden, så vi har altid bananer hjemme så jeg kan tage sådan en når sulten kommer..

Vågner ret ofte midt om natten og kan bare ikke sove før jeg har fået noget at spise..

Anmeld

5. februar 2014

modesty

Papillon skriver:

Min mave knurrer af sult ca. en gang hver anden time. Det er lidt belastende, for jeg gider virkelig ikke spise hele tiden Synes nu også, at jeg får både fibre og protein nok, så det er ikke sammensætningen, der burde være årsag til den konstante sult..

Øhm... min mave knurrer af sult hver anden time - og jeg har ikke været gravid i 2 år og 4 mdr. 

Anmeld

5. februar 2014

FrkGranger

Papillon skriver:

Min gør det samme og det har heller ikke noget med sammensætningen, men jeg spiser for ellers får jeg lavt blodsukker

Anmeld

6. februar 2014

Papillon

Q86 skriver:

Er også sulten hele tiden, så vi har altid bananer hjemme så jeg kan tage sådan en når sulten kommer..

Vågner ret ofte midt om natten og kan bare ikke sove før jeg har fået noget at spise..

Åh det lyder også lidt besværligt 

Anmeld

6. februar 2014

Papillon

modesty skriver:

Øhm... min mave knurrer af sult hver anden time - og jeg har ikke været gravid i 2 år og 4 mdr. 

Hahaha Ja hvorfor ikke? Jeg plejer bare at kunne gå en kvart dag, før min mave ligefrem begynder at knurre af mig

Anmeld

6. februar 2014

Papillon

FrkGranger skriver:

Min gør det samme og det har heller ikke noget med sammensætningen, men jeg spiser for ellers får jeg lavt blodsukker

Det lyder også meget fornuftigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.