Hård graviditet med nr 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. februar 2014

Sujan

Er gravid med nr. 2.
Er kun 8 uger henne. Men synes allerede det er vildt hårdt. Har haft meget kvalme.. Meget ondt i lænden når jeg går meget (måske en "skade" fra første fødsel)
Og nu ligger jeg her med høj feber...
Føler ikke jeg er noget for min familie. Er så træt at hjemmet sejler for kan ikke overskue så meget når jeg kommer hjem fra job.
Havde en meget nem første graviditet så håber virkelig ikke det her fortsætter.
Bliver helt deprimeret over denne tilstand. Håber virkelig det bliver bedre inden længe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2014

Mor Christa

KÆMPE kram! 
Kan sagtens sætte mig ind i dine følelser omkring det, da jeg selv er gravid for anden gang med ENORMT mange gener i forhold til første gang
Jeg har været ramt af det hele tror jeg; voldsom træthed i starten, opkast, kvalme, bækkenløsning , halsbrand HVER aften, hæmorider, ondt i halebenet, krampe i lægmuskler, blærebetændelse.. Puha, jeg kunne blive ved..
Tror det eneste jeg mangler er vand i kroppen

Jeg håber det vender for dig! 

Anmeld

5. februar 2014

Sujan

Mor Christa skriver:

KÆMPE kram! 
Kan sagtens sætte mig ind i dine følelser omkring det, da jeg selv er gravid for anden gang med ENORMT mange gener i forhold til første gang
Jeg har været ramt af det hele tror jeg; voldsom træthed i starten, opkast, kvalme, bækkenløsning , halsbrand HVER aften, hæmorider, ondt i halebenet, krampe i lægmuskler, blærebetændelse.. Puha, jeg kunne blive ved..
Tror det eneste jeg mangler er vand i kroppen

Jeg håber det vender for dig! 

Så er jeg da ikke den eneste...
Puha sikke en omgang. Hvordan klare du dig dog igennem?
Håber ikke jeg skal så meget igennem. Føler allerede min kæreste er godt træt af mig. Falder i søvn hele tiden, og har intet overskud overhovedet så han står for meget herhjemme. Han siger at sådan er det bare og jeg skal få en masse ro.
Men bliver bare så trist af at være sådan.

Anmeld

5. februar 2014

Mor Christa

Sujan skriver:

Så er jeg da ikke den eneste...
Puha sikke en omgang. Hvordan klare du dig dog igennem?
Håber ikke jeg skal så meget igennem. Føler allerede min kæreste er godt træt af mig. Falder i søvn hele tiden, og har intet overskud overhovedet så han står for meget herhjemme. Han siger at sådan er det bare og jeg skal få en masse ro.
Men bliver bare så trist af at være sådan.

Havde de samme bekymrunger.. Farmand var også rigtig træt af min konstante klagen over mit voldsomme træthed og kvalme! Men ja.. Jeg kom over trætheden og kvalmen.. er "kun" 25+5, så der er LANG vej igen med bækkenløsning, hæmorider, halsbrand, blærebetændelse, ondt i haleben osv osv.. Suk suk suk!
Mine bedste venner; sofa, dyne, halsbrandstabeletter, mælk, varmepude og skråpuden 
Har sågar været på SENIORSHOPPEN (!!!!) og købe en skråpude for at hjælpe mit bækken hehe

Håber virkelig det ændrer sig for dig - der er ikke noget værre end at føle sig uduelig i forhold til familien osv  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.