jer som har født før

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2014

lineog4

1., 2. Og 3. Gang fødte jeg 40+4, så blev lidt overrasket da keg gik længere tid over med nummer 4 ;-)

første fødsel laaaaaaaang opstart men fødte vel på cirka 8 timer da jeg først var i aktiv fødsel. De andre tog mellem 1 time og 3 timer cirka

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2014

k&k&k&k

Babydream2013 skriver:

Første gang gik jeg lidt over en uge over terminen.

Nu skal jeg snart føde igen og går lidt og tænker på hvornår mon det sker denne gang.

Hvor stor forskel har der været på jeres fødselstart ? Og gik selve fødslen hurtigere end første gang. 

Jeg er blevet sat i gang begge gange, og begge gange grundet SSF.

Første gang 3 dage over tid, vedrop, vandet blev taget efter et par timer og 7 timer i "aktiv" fødsel.

2. gang 11 dage FØR termin, vandet blev taget og 4 timer i aktiv fødsel.

Anmeld

6. februar 2014

Jibbe

Første gang fødte jeg 39+5 og efter langvarig vandafgang (53 timer fra vandet gik til han var ude).
2 gang fødte jeg 41+2 efter vandafgang og få timers veer.

De sidste dage 2 gang var freaking lange at komme igennem! Jeg troede bestemt at når jeg havde født før termin første gang ville det også være sådan 2 gang. Men nej

Anmeld

7. februar 2014

(august)

1. gang brugte jeg 30 timer og vandet blev taget til sidst. Hun blev taget med sugekop og jeg skulle syes bagefter. Fødte 40+2

2. gang fødte jeg i løbet af knap 7 timer. Det gjorde meget mere ondt end første gang da det hele jo sker hurtigere :-) fødte 40+1

3. gang må tiden vise. Regner med at føde 40+0, men nu må vi se ;-)

Anmeld

7. februar 2014

Levi&LilysMor

Babydream2013 skriver:

Nu skal jeg snart føde igen og går lidt og tænker på hvornår mon det sker denne gang.

Hvor stor forskel har der været på jeres fødselstart ? Og gik selve fødslen hurtigere end første gang. 

Det kan jeg svare dig på om 20 uger  Min første kom til verden 40+3 med ve start og derefter vandafgang... 10,30 time tog det hele ....

Anmeld

7. februar 2014

Benjamins'mor

Babydream2013 skriver:

Jeg blev sat igang 40+6 og fødte samme dag første gang. Fødslen varede 3 timer og 20 min.
Anden gang gik jeg selv igang 40+5 og fødte samme dag. Fødslen varede 2 timer og 27 min.

Anmeld

7. februar 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Rimelig stor forskel faktisk

Første gang fødte jeg 2 uger før tid. Vandet gik, og da jeg ikke fik veer blev fødslen sat i gang efter lidt over et døgn. Fra første pille til fødsel gik der 8 timer.

Anden gang fødte jeg 2 dage efter termin. Fødslen startede med veer, og jordemoderen måtte tage vandet da jeg fik presseveer. I alt tog fødslen ca 6 timer.

Anmeld

7. februar 2014

LMX

1: 14 dage over tid

2: 14 dage over tid

3: 8 dage over tid

Anmeld

7. februar 2014

Annette A

Fødte to dage før termin første gang og på selve terminsdatoen anden gang mens fødslen gik igang 12 dage før termin tredie gang.

Min tredie fødsel gik hurtigst, mens min anden fødsel var den længste. Her skal dog siges at jeg ikke selv kunne produere veer ved anden og tredie fødsel og tredie gang fik jeg hjælp af et vedrop. For narmalvis går fødslen jo hurtigere de næste gange.

Fødelsstarten var den samme alle tre gange. Vandafgang mellem 6-7 om morgenen og med optakt til det to af gangene med murren i underlivet.

Kan godt huske hvor meget man tænker på om man nu går over tid eller ej og hvor anderledes de næste gange evt. bliver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.