Gravid og smerter!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
12 svar
1 synes godt om
5. februar 2014

Mor Christa

Hej damer :-)
Jeg er gravid 25+5, og har bækkensmerter. Jeg får behandling i form af akupunktur en gang i ugen.. Jeg kan ikke sige om det hjælper, da jeg jo ikke ved hvordan det ville være uden ;-)
MEN! jeg har under denne graviditet haft meget ondt i mit haleben.. Det er så blevet så voldsomt nu, at det gør rigtig ondt når jeg bare sætter mig ned. Jeg er nødt til at sætte mig MEGET langsomt ned og det bliver ikke gjort uden pusten og skæren ansigt! 
er der nogen der kender til det? Ved nogen om det er i forbindelse med mine allerede eksisterende smerter i mit bækken? Fatter det ikke - det gør såå ondt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2014

AnthonsMor

Mor Christa skriver:

Jeg er gravid 25+5, og har bækkensmerter. Jeg får behandling i form af akupunktur en gang i ugen.. Jeg kan ikke sige om det hjælper, da jeg jo ikke ved hvordan det ville være uden ;-)
MEN! jeg har under denne graviditet haft meget ondt i mit haleben.. Det er så blevet så voldsomt nu, at det gør rigtig ondt når jeg bare sætter mig ned. Jeg er nødt til at sætte mig MEGET langsomt ned og det bliver ikke gjort uden pusten og skæren ansigt! 
er der nogen der kender til det? Ved nogen om det er i forbindelse med mine allerede eksisterende smerter i mit bækken? Fatter det ikke - det gør såå ondt! 

Jeg synes du skal ringe til din læge i morgen.. Jeg tror godt du kunne have bækkenløsning?

Anmeld

5. februar 2014

Mor Christa

AnthonsMor skriver:

Jeg synes du skal ringe til din læge i morgen.. Jeg tror godt du kunne have bækkenløsning?

Jaa, jeg har fået konstateret bækkenløsning, men dengang jeg fik konstateret det, der inkludererede det ikke mit haleben - og jeg fatter ikke om mine smerter i mit haleben har noget at gøre med min bækkenløsning? Irriterende er det hvert fald 

Anmeld

5. februar 2014

M&N

Mor Christa skriver:

Jeg synes du skal ringe til din læge, det lyder som begyndende bækkenløsning.

God bedring

Anmeld

5. februar 2014

Mor Christa

MorTilMalucca skriver:

Jeg synes du skal ringe til din læge, det lyder som begyndende bækkenløsning.

God bedring

Har allerede fået konstateret den tilstand, desværre. Jeg forstår bare ikke om smerter i halebenet har noget med bækkenløsning at gøre?

Anmeld

5. februar 2014

Mor til Ella

Mor Christa skriver:

Jeg har noget lignende.

Mit er også rigtig slemt om natten, det sidder i hale benet og i trækker i det nederste af maven, og gør virkelig ondt.

Jeg er i uge 22.

Går til fys en gang om ugen, og har nogle øvelser jeg laver 3 gange om dagen, synes ikke det hjælper nok.

Anmeld

5. februar 2014

AnthonsMor

Mor Christa skriver:

Jaa, jeg har fået konstateret bækkenløsning, men dengang jeg fik konstateret det, der inkludererede det ikke mit haleben - og jeg fatter ikke om mine smerter i mit haleben har noget at gøre med min bækkenløsning? Irriterende er det hvert fald 

Det tror jeg umiddelbart godt, at de kan have, men uanset hvad ville jeg kontakte lægen.. Mest fordi det er blevet værre

Anmeld

5. februar 2014

Mor Christa

AnthonsMor skriver:

Det tror jeg umiddelbart godt, at de kan have, men uanset hvad ville jeg kontakte lægen.. Mest fordi det er blevet værre

okay! Og her er det lægen jeg bør kontakte og ikke JM (jeg går til akupunktur mod bækkensmerter hos JM)?

Anmeld

5. februar 2014

Mor Christa

Mor til Ella skriver:

Jeg har noget lignende.

Mit er også rigtig slemt om natten, det sidder i hale benet og i trækker i det nederste af maven, og gør virkelig ondt.

Jeg er i uge 22.

Går til fys en gang om ugen, og har nogle øvelser jeg laver 3 gange om dagen, synes ikke det hjælper nok.

ej men det er simpelthen så irriterende! Har også svært ved at vende mig om natten i forvejen fordi jeg har bækkensmerter! Og nu det med halebenet - ved simpelthen snart ikke hvad jeg skal stille op 

Anmeld

5. februar 2014

AnthonsMor

Mor Christa skriver:

okay! Og her er det lægen jeg bør kontakte og ikke JM (jeg går til akupunktur mod bækkensmerter hos JM)?

Dem jeg kender med bækkenproblemer har i hvert fald gået til lægen med det hver gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.